User Käyttäjä Salasana  

perjantai 20.6.2025 / 15:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > enemmän ramia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Enemmän RAMia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
r1kman
Suspended due to non-functional email address
_
26. heinäkuuta 2011 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostimpa Gigantista 500 euron koneen.
Siinä on kaksi mustipaikkaa ja molemmissa on kahen gigan kammat. Teknisissä tiedoissa luki että koneessa on 4 gigaa ja maksimi määrä on 4 gigaa, uskaltaako siihen nyt lisätä isompia kampoja.

kone on: HP G5321 sc ja muisti on DDR3
löytyy giganti sivuilta vielä. hinta 499

Kiitos
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2011 @ 11:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksi haluat lisätä muistia?
RatCon
AfterDawn Addict
_
26. heinäkuuta 2011 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos on luvattu neljä mutta löytyy kaksi, niin älä lisää yhtään mitään vaan valitat giganttiin. Itse pyytäisin rahat takas ja kasaisin koneen itse, mutta miten haluat...
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2011 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Ja jos on luvattu neljä mutta löytyy kaksi, niin älä lisää yhtään mitään vaan valitat giganttiin. Itse pyytäisin rahat takas ja kasaisin koneen itse, mutta miten haluat...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti r1kman:
Siinä on kaksi mustipaikkaa ja molemmissa on kahen gigan kammat.
:)
r1kman
_
26. heinäkuuta 2011 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saakos siihen viidensadan euron pintaan kasattua paljonkin paremman koneen?
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2011 @ 12:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saa...
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2011 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saakos siihen viidensadan euron pintaan kasattua paljonkin paremman koneen?
Aina saa paremman kasattua, kuin nuo gigantin koneet.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
26. heinäkuuta 2011 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mutta tuskin gigantti ottaa tuon takas ku kaikki on normaalia. 2 muistipaikkaa ja yhessä aina 2 gigan kampa niin mikä on ongelmana? 4 gigaa löytyy.

2500k, Hd 6870 Direct Cu, Samsung F3, seasonic p660w, Cooler Master Enforcer, Asrock p67 Performance
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
27. heinäkuuta 2011 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liippaa läheeltä toisen ketjun vastausta, niinpä kopsaan tänne.

Jos sulla on 32-bit käyttis, niin sen muistiavaruus on 4GB, Siitä ramista kaikki laitteet syö osioitteita, näyttis suurimpana, ja "vapaata" ramia jää 3-3.5GB
Käyttis syö siitä osansa. Ja kaikkia tautalla pyörivät muut kilkkeet, palomuuri, virustutka jne.

32-bit käyttiksessä on toinen rajoitus, yksi ohjelma saa max 2GB ramia käyttöönsä.
siinä mielessä yhenkään 32-bit pelin ei pitäis syödä 3GB ramia.
(No paskaahan on aina koodattu, ja sekoilu on mahollista.)

Kone johon menee ddr3:t, kummastutta, jos emon max on 4GB

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
r1kman
_
1. elokuuta 2011 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kävin palauttamassa sen ja sit menin suoraan anttilaan ostamaan satasen kalliimman HPn neljä ydintä, 8 gigaa muistia ja näytönohjaimella 2 gigaa. Riittää mulle. Kiitos vastauksista!
Moderator

6 tuotearviota
_
1. elokuuta 2011 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kävin palauttamassa sen ja sit menin suoraan anttilaan ostamaan satasen kalliimman HPn neljä ydintä, 8 gigaa muistia ja näytönohjaimella 2 gigaa. Riittää mulle. Kiitos vastauksista!
Älä ota mitenkään itseesi, mutta ei Anttilan kone juurikaan parempi ole. Samat ongelmat vaivaavat kaikkia pakettikoneita. Jos sulle kuitenkin siihen hintaan sellainen kelpaa, niin eipä siitä sen enempää.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
BPVest
AfterDawn Addict
_
1. elokuuta 2011 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko nauraa tolle.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2011 @ 21:02

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
2. elokuuta 2011 @ 00:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo aika hauskaa kamaa :D

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 //R9 390 @ 1180mhz // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // AOC 29 Ultrawide 2560x1080
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > enemmän ramia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy