Käytä normaalia käyttäjätiliä - enään muuta voi!!
|
|
miqksu
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. heinäkuuta 2011 @ 12:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei!
Olen tullut asentaneeksi Windows 7 Ultimaten ( *edit pahalta sivulta - Betrayed* ) kun ostin kys. sivulta -.iso tiedoston . No, tuo oli ehkä mainos, hih!!. Edeltävä oli kokeiluversio Win7 Enterprise, jonka aikana ongelma ilmeni.
Varsinainen ongelma on se että haluan välttää uudestaan tilanteen jossa olen tehnyt järjestelmänvalvojan salasanan ja se ei sitten toimikaan niin. Tarkoitan että, minulla oli vahva salasana joka ehkä sitten ( Windowsin tuntien ) oli liian "sitä" ,pitkä, monimutkainen... by the way, voin laittaan sen tähän ( gRQkTqbV4oVBugXvi0eq ) . Tuossa.
Kun sain valmiiksi tuossa pari päivää sitten sen normaalin tilin, ja tilini pysyi tuttuna ja olin normaalissa käyttäjätilissä käyttäjänä, satuin valitsemaan jonkin ohjelman asennettavaksi niin...salasana ei kelvannut järjestelmänvalvojan tilille. Enkä ollut, valitettavasti, ehtinyt tehdä korjauslevyä tms. järkevää ( jonka kyllä aion nyt tehdä, nyt muutenkin kahlaan tarkemmin ja laitan tosi iisin salasanan aluksi yms. ) .
Ja kyllä oli jokaisen järjestelmän tai tekniikan toimintaa seuraavan pikkuohjelman kohdalla samanlainen kysely että järjestemänvalvojan salasana olisi pitänyt tietää. Normaalin käyttäjän on keksittävä muut keinot järjestelmän toiminnan seuraamiseen edelleenkin. Varmaan turvallisuussyistä.
Niinjoo, seurasin Nekon ohjetta asian tiimoilta ( http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/normaali_kayttajatili.html ). Heh, kiitos Neko (Yamaneko)!. Mutta mikä meni vikaan, ???.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2011 @ 16:05
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
30. heinäkuuta 2011 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Enpä osaa sanoa, ja vaikeapa sitä täältä sanoa missä meni pieleen :) Itselläni tuo normaali tili on toiminut aina moitteetta, useammalla koneella ja eri käyttäjillä (kotona, sukulaiset, tutut jne.).
Edit: kannattaa varoa tuota miqksun mainostamaa puljua, samassa IP:ssä on vaikka mitä epämääräisiä sivustoja.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2011 @ 15:02
|
miqksu
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. heinäkuuta 2011 @ 20:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Niinpä, ei mikään mahdottomuus että homma meni jossainkohti ristiin. Ja kadotin salasanan. Pitänee olla vaan tarkempi sitten vast'edes.
No voi voi tuon "puljun" takia. Sehän tässä päähuomion nyt saa. Harmi.
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
2. elokuuta 2011 @ 18:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: ( *edit pahalta sivulta - Betrayed* ) kun ostin kys. sivulta -.iso tiedoston
Oletko sä, aikuisten oikeesti, mennyt maksamaan jonnekkin praattikopiosta?
Voi hyvä sulo vileeni, kannattaako ihmetellä miksei se toimi.
p.s. Betrayed on aikas tunnettu, vanha nimi. Hoo-moilasena kyllä olen jos he ovat lähteneet tommoseen rahastukseen. Ainahan on mahdollista että joku "nigerialainen" käyttää hyväkseen tietyn alan tunnettua nimeä.
Tiedäthän myös nää 'Imuroi ilmainen virus-tutka' joka on pelkkä virus, ja sitten pop-up, 'Maksamalla xx-summan saat koodin jolla tämä haitake poistuu.
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
2. elokuuta 2011 @ 20:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Lainaus: ( *edit pahalta sivulta - Betrayed* ) kun ostin kys. sivulta -.iso tiedoston
p.s. Betrayed on aikas tunnettu, vanha nimi. Hoo-moilasena kyllä olen jos he ovat lähteneet tommoseen rahastukseen.
Betrayed on tässä tapauksessa moderaattori, joka siis poisti linkin ko. sivustolle, ettei joku muu menisi samaan huijaukseen.
|
miqksu
Junior Member
1 tuotearvio
|
2. elokuuta 2011 @ 21:49 |
Linkki tähän viestiin
|
No ihmisille yleensä näitä tapahtuu. . Tilanne on vielä päällä että voisin kyllä laittaa sitten kun asia on pihvi, niin tuota tänne ammattilaisten huomionarvoisen kommentin sitten, jos sopii !!.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. elokuuta 2011 @ 22:45
|
Moderator
|
3. elokuuta 2011 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Betrayed on tässä tapauksessa moderaattori, joka siis poisti linkin ko. sivustolle, ettei joku muu menisi samaan huijaukseen.
Joo, pitää ruveta käyttämään jotain *modedit asia nönnönnöö - Betrayed*-tyyliä ettei tuu näitä sekaannuksia. ;)
Säännöt
Ubuntu is an African word meaning "I cant configure Debian"
Kun raportoit tuplaketjua, laita ketjun URL mukaan raporttiin, helpottaa elämää. :)
"Poliisilla on asiakas oikeassa ja pamppu vasemmassa."
|
Mainos
|
  |
|
miqksu
Junior Member
1 tuotearvio
|
11. elokuuta 2011 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tännekin tietoa Microsoft Windowsin ratkaisusta asiaan Piraatti-.isot . Hieno juttu Microsoftilta . Muutenkin olisi jo kipuraja ylitetty budjettipuolella kun olen päivittänyt rautaa, ja toisen koneen uuteen kesän aikana.
Lainaus: Väärennösraportin lähetys on tarkistettu ja hyväksytty. Maksuton, korvaava ohjelmistopaketti lähetetään osoitteeseen, jonka annoit väärennösraportissasi.
Voit myös tarkistaa väärennösraportin tilan milloin tahansa verkossa.
Microsoft kunnioittaa yksityisyyttäsi. Jos haluat lisätietoja, lue tietosuojalausunto.
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA, USA 98052
|