User Käyttäjä Salasana  

maanantai 7.4.2025 / 07:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > onko merkillä väliä (haussa pitkäikäinen kone)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko merkillä väliä (haussa pitkäikäinen kone)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
skalpel
Suspended due to non-functional email address
_
14. syyskuuta 2011 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykyinen pöytäkone on palvellut ilman vikoja 11 vuotta, mitänyt vähän joutunu osia päivittämään hieman tehokkaammaksi.

Nyt oisi hakusessa kannettava, pelkästään nettikäyttöön. Koneen tehoilla ei ole merkitystä, eikä hinnallakaan kohan alle 1000?.

Kannattaako ostaa 400? halpiskone vai 800? "laatumerkki" ja toivoa sen kestävän edes vähän pitempään?

Siitä päästäänkin toiseen kysymykseen, mikä on laadukas kannettava?

Yks tuttu haukku acerit paskaks, toinen hp:t, kolmas työntäisi amd:n prossut suohon koska ne käy kannettavissa liian kuumana ja lyhentää näin käyttöikää.

Itse olen merkeistä harkinnut:
Toshiba satellite (luvataan yli 6 tunnin akunkesto)499?
Samsung RV711 (käynnistys muutamissa sekunneissa ja pitkä akunkesto)599?
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
14. syyskuuta 2011 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähtisin varmaan katsomaan asuksen koneita, ne on yleensä aika hyvää laatua. Hintaluokaksi varmaan joku 700-800e on hyvä, sillä saa jo monta vuotta menevän koneen.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. syyskuuta 2011 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen suosinut hp.n entertainment läppäreitä, pari omistuksessa eikä 4 vuoden aikaan kertaakaan mitään vikaa.. (paitsi kun kippasin vodka-tuoremehun näppäimistön päälle, mutta olen reilu enkä syytä siitä hp.tä)
skalpel
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2011 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitää sitten asuksen malleja ruveta selailemaan. Hp sitten kakkos vaihtoehto

Aika harva näyttää osaavan kehua omaa konettaan
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
16. syyskuuta 2011 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta kannettavaa ostamassa > onko merkillä väliä (haussa pitkäikäinen kone)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy