kuukauden vanha kone ja pelit pätkii. Näytönohjaimena Palit GeForce GTX 570 Sonic Platinum, 1280MB. Onko mahdollista valita oletusnäytönohjain, koska laitehallinnassa lukee Intel HD graphics?? (varmaan tyhmä kysymys). Ajurit olen päivittänyt. En tiedä paljon koneista, joten otinkin täydellisen kasauksen tilauksen yhteydessä. Pitäskö laittaa kone palautukseen, kun The Witcher 2: Assassins of Kings pyöriin noin 5 fps:llä?
Sulla on varmaan toisen sukupolven Intel ja Z68 emolevy, pitääkö paikkansa?
Tuolla yhdistelmällä on mahdollisuus valita käyttöön joko erillisnäyttis tai prosessorin oma "näyttis". Sinänsä aika turha ominaisuus pöytäkoneessä, virtaa se taitaa säästää pari prosenttia jos koneella ei tehdä mitään. Näyttäis ainakin, että nyt sulla on valittuna nyt se prossun oma näyttis (joka siis ei kestä raskasta pelaamista). Itse en omista kyseisellä piirisarjalla olevaa emoa, joten joku muu voi täydentää.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti fallout_: Sulla on varmaan toisen sukupolven Intel ja Z68 emolevy, pitääkö paikkansa?
Tuolla yhdistelmällä on mahdollisuus valita käyttöön joko erillisnäyttis tai prosessorin oma "näyttis". Sinänsä aika turha ominaisuus pöytäkoneessä, virtaa se taitaa säästää pari prosenttia jos koneella ei tehdä mitään. Näyttäis ainakin, että nyt sulla on valittuna nyt se prossun oma näyttis (joka siis ei kestä raskasta pelaamista). Itse en omista kyseisellä piirisarjalla olevaa emoa, joten joku muu voi täydentää.
Juurikin näin. Voisiko joku valaista miten tuon voi valita?