Oisin uutta konetta ostamassa hinta 1400-1900e laittaisin koneeseen!!
|
|
ikuzak
Newbie
|
24. syyskuuta 2011 @ 19:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu elikkäs koneetta ostaisin 1400-1900e saisi tulla maksamaan. Minulla on tietokonealan kaveri joka kokoaisi sen minulle mutta osia tarttis tietää ite en paljoa tiedä että ehdotuksia kiitos. :)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2011 @ 19:28
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
24. syyskuuta 2011 @ 20:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2011 @ 21:32
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
24. syyskuuta 2011 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän vähintään SSD tule mukaan ?
Jotain tällästä ensihätään.

|
Temaca
Suspended due to non-functional email address
|
24. syyskuuta 2011 @ 21:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ikuzak: Juu elikkäs koneetta ostaisin 1400-1900e saisi tulla maksamaan. Minulla on tietokonealan kaveri joka kokoaisi sen minulle mutta osia tarttis tietää ite en paljoa tiedä että ehdotuksia kiitos. :)
Suosittelen kattomaan Saksasta esim "Mindfactory":sta. Säästät siinä pitkän pennin varsinki ku noin kallista konetta oot tilaamassa. Käyttöjärjestelmä kannattaa kanssa ladata vaikka piratebaysta siinä säästää sen 150e. (Omalla vastuulla)
Phenom II X6 Black Edition 1090T - 8GB Corsair-Vengeance DDR3-1600 DIMM CL9 Dual Kit - Asus Radeon HD 6950 - 2000GB Western Digital Caviar Green WD20EARX - Asus M4A87TD Evo 870 AM3 ATX - 650W Corsair TX650 V2 80+ Bronze + ATX Antec Gamer Case Twelve Hundred Big Tower

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2011 @ 21:26
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
24. syyskuuta 2011 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon: Eiköhän vähintään SSD tule mukaan ?
Juu, SSD ja Blu-ray hävis johonki. Ihmettelinki miten toi ostoskori mahtu ruudulle niin helposti.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
25. syyskuuta 2011 @ 00:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Temaca: Käyttöjärjestelmä kannattaa kanssa ladata vaikka piratebaysta siinä säästää sen 150e. (Omalla vastuulla)
Sanotaan näin että itse lopetin noiden kanssa pelleilyn enkä ole katunut päivääkään. Win7 sekä F-secure molemmat laillisia ja ihan ostettuja. Jotenkin vaan tuntuu että muutenkin käyttis toimii nopeemmin, ja päivitykset toimii paremmin.
Eihän XP:lle tullut myöskään wareversioille kaikkia pävityksiä ?
|
Temaca
|
25. syyskuuta 2011 @ 12:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Miks kukaa XP:n haluis ladata ? Windows 7 ultimate, kaikki päivitykset tulee varmasti.
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
25. syyskuuta 2011 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Temaca: Miks kukaa XP:n haluis ladata ? Windows 7 ultimate, kaikki päivitykset tulee varmasti.
Ei, vaan nyt puhutaan käytännöistä. Ja miten vertaat tulevatko kaikki päivitykset ? Seuraat siis mitä konelle tulee, mutta mistä tarkistat mitä on ilmestynyt ?
|
ikuzak
Newbie
|
25. syyskuuta 2011 @ 18:51 |
Linkki tähän viestiin
|
miten voin lisätä kuvan tänne?
|
Moderator
6 tuotearviota
|
25. syyskuuta 2011 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ikuzak: miten voin lisätä kuvan tänne?
Viestinkirjoituskentän yläpuolella on seitsemän erilaista painiketta, joista toinen oikealta lukien on "lisää kuva". Se tekee [img] [/img]-koodin, jonka väliin laitettu kuvan osoite näkyy kuvana. Esim. linkki http://i230.photobucket.com/albums/ee30...aista/380-1.png laitettuna img-koodin väliin näkyy kuvana viestissä:

Kuva täytyy ladata johonkin kuvapalveluun, joita on ainakin Imageshack, Photobucket ja Aijaa.com.
Eli lyhyesti [img]kuvanosoite.com[/img] näkyy kuvana.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. syyskuuta 2011 @ 19:34
|
ikuzak
Newbie
|
25. syyskuuta 2011 @ 19:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh olen muka liian uusi käyttäjä. en saa näytettyä teille mitä olen ajattellut.
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
25. syyskuuta 2011 @ 20:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ikuzak: miten voin lisätä kuvan tänne?
http://www.aijaa.com/
selaa >> tallenna >> lataa >> kopioi liitä kirjoituskenttään.
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
25. syyskuuta 2011 @ 21:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ikuzak: Noh olen muka liian uusi käyttäjä. en saa näytettyä teille mitä olen ajattellut.
Tee niinku Joensuu sano mut muokkaa siitä kuvalinkistä vaikka alku pois.
Tyyliin http://www.jotain.com
Pistä vaan jotain.com nii ei oo linkistä kyse.
|
Cranding
|
25. syyskuuta 2011 @ 21:39 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiedä missä tätä pitäisi kysyä mutta kysyn täällä. Eli milloin tulee myyntiin uusia prossuja ja näytönohjaimia? Vai kannattaisko mun ostaa vaan 2500k prossu ja GeForce GTX 580?
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
25. syyskuuta 2011 @ 22:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cranding: En tiedä missä tätä pitäisi kysyä mutta kysyn täällä. Eli milloin tulee myyntiin uusia prossuja ja näytönohjaimia? Vai kannattaisko mun ostaa vaan 2500k prossu ja GeForce GTX 580?
Jos kiirettä ei ole niin odottele mitä BD:t tuo tullessaan. Luultavasti samaan teho ja hintaluokkaan taitaa BD:t ja SB:t päätyä eli ei se Sandynkaan hankkiminen tässä vaiheessa surkea vaihtoehto ole.
Näyttiksistä en osaa sanoa. Niiden osalta tuskin tulee mitään selvästi tehokkaampaa ja halvempaa lähiaikoina.
"Jos se ei ole rikki, korjaan sitä kunnes se on"

|
Cranding
|
25. syyskuuta 2011 @ 22:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Koska suurinpiirtein BD tulee?
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
25. syyskuuta 2011 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Cranding: Koska suurinpiirtein BD tulee?
Ens kuussa nykyisten tietojen mukaan.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
|
ikuzak
Newbie
|
27. syyskuuta 2011 @ 07:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ikuzak
Newbie
|
27. syyskuuta 2011 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Oisiko tuo minkään laine? Toho viel windows 7 ton kotelon otin vain en tiedä siitä yhtään mitään olisiko kotelolle parempia ehdotuksia tai koneessa vaihdettavaa osaa?
|
AfterDawn Addict
14 tuotearviota
|
27. syyskuuta 2011 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
i7 2600k ---> i5 2500k
Emo pirusti halvempaan, tarttetko tosiaan revodriven nopeuksia?, vesijäähystä voi olla montaa mieltä, huhhu kun kovolla on hintaa, kallis kotelo ja kalliit muistit :)
E; ai joo, halvemmalla virtalähteelläki selviää.
Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2011 @ 07:39
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
27. syyskuuta 2011 @ 08:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ikuzak: 
Toi mun oma ehdotus ylempänä on 500e halvempi, ja puolet fiksumpi. No näyttiksen voi vaihtaa DirectCU2 jäähyn omaavaan asukseen, jos ei aio kahta näyttistä laittaa (tila ei välttämättä riitä). Muutoin tuo EVGA jos kahta havitellaan jatkossa.
Sulla on sijoitettu hieman hölmöihin juttuihin. Kallis vesijäähy, joka on yhtä tehokas kun mun setissä oleva Mugen 3. SSD kortti on sulla nopeampi, mutta tarvitsetko normi SSD:n ja tuon välistä eroa oikeasti ? Toi perus SSD on muutenkin jäätävän nopea, sekä 40Gt suurempi jolloin ne pelitkin mahtuu helpommin. Toi SATA3 normikovo on turha. Ei mitään järkeä maksaa siitä ylimääräistä, kun se ei SATA3 väylää oikeasti osaa hyödyntää.
Mihin tarvitset 2600K HT ominaisuutta ? Jos et osaa vastata, et sitä tarvitse ja taas maksat turhasta. Pelikäytössä et huomaa 2500K ja 2600K prossujen välistä eroa mitenkään.
Ja mikä tää emolevy on ? Mihin ihmeeseen tarvitset noin kallista emolevyä ? Omassa ehdotuksessa löytyy x8/x8 dual tuki näyttiksille, joka riittää mainiosti.
Pikkuhiljaa tuntuu siltä, ettei tässä enää haluta kuin käyttää mahdollisimman paljon rahaa. Jos oikeasti haluat parempaa, niin nappaa tuo mun ehdotus. Voit iskeä toisen Samsungin kovon, joko Raidiin taikka erikseen jos se 2Gt kovotilaa on välttämätön.
Lisäks sun setissä ei ole käyttöjärjestelmää, joten taas meidän ehdotusten väli kasvaa 100 eurolla.
|
Member
|
27. syyskuuta 2011 @ 09:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, RatConin pakettiin kannattaa kääntyä. Ota tosiaan toinen Samsungin levy kaveriksi ja laitata RAIDiin, nopeuttaa varsinkin jos pelit asennettu sinne.
Jos välttämättä haluat i7:n, niin ota se. Mistä sitä tietää mitä esim. Windows 8 tuo tullessaan. Tällä hetkellä peleissä saavutettava ero tulee prosessori painotteisissa peleissä kuten Starcraft 2. Silmällä ei eroa tosin näe.
Erillistä prosessorin tuuletinta et välttämättä tarvitse, jos et aio kellotella.
Virtalähteeksi kävisi hyvinkin myös Nexus RX-8500.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. syyskuuta 2011 @ 09:42
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
27. syyskuuta 2011 @ 09:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SPJ75: Virtalähteeksi kävisi hyvinkin myös Nexus RX-8500.
No joo, joko RX-7000 taikka RX-8500 jos aivan tosissaan ja varma on että useampi GTX 580 aiotaan iskeä koneeseen. Yhdelle kortille RX-6300 on riittävästi, oli kyseessä melkein mikä kortti tahansa.
|
Mainos
|
  |
|
Vipetziki
|
27. syyskuuta 2011 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
olin jo korjaamassa noita hintoja että mihin on sijoitettu liikaa ja näin mut RatCon korjaskin asiat jo ! pisteet hänelle
BF3! <3
|