User Käyttäjä Salasana  

torstai 19.6.2025 / 10:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone hajosi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone hajosi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
turunen45
Junior Member
_
30. syyskuuta 2011 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olin netissä selaamassa youtubea kun yhtäkkiä koneeni päätti sammua.
Kokeilin kaiken perus korjauksen mitä osaan yrittää mutta kone ei halua käynnistyä.
kokeilin toisella virtalähteellä ja sain sillä käynnistymään mutta GPU ei halua näyttää kuvaa.
Tuossa ei näyttänyt olevan onboard grafiikkakorttiakaan että mites nyt vian selvitys?

Kone on ostettu viimevuoden joulukuussa että kaikissa osissa on takuu voimassa mutta mitä minun kannattaa takuukorjaukseen viedä?
Senior Member

3 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2011 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oisko emo leikannu kiinni? Etkö omista yhtään toista näyttistä millä saisit testattua onko vika näyttiksessä.

"Jos se ei ole rikki, korjaan sitä kunnes se on"

BPVest
AfterDawn Addict
_
30. syyskuuta 2011 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turunen45:
Kokeilin kaiken perus korjauksen mitä osaan yrittää mutta kone ei halua käynnistyä.
kokeilin toisella virtalähteellä ja sain sillä käynnistymään mutta GPU ei halua näyttää kuvaa.
Tuossa ei näyttänyt olevan onboard grafiikkakorttiakaan että mites nyt vian selvitys?

Kone on ostettu viimevuoden joulukuussa että kaikissa osissa on takuu voimassa mutta mitä minun kannattaa takuukorjaukseen viedä?
Onko kone kasattu liikkeessä tai yleensäki tullu sulle valmiiks kasattuna? Pistä koko kone takuuseen jos on.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
turunen45
Junior Member
_
30. syyskuuta 2011 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DjZorlag:
Oisko emo leikannu kiinni? Etkö omista yhtään toista näyttistä millä saisit testattua onko vika näyttiksessä.
Minulla on varastossa vain rupusia agp näyttiksiä ja kun kone on alle vuoden vanha niin ei siihen agp kortit mene. ja kaverini otti näyttiksen äsken mukaansa niin saa testattua toisessa koneessa että miten toimii. ja sillä vanhalla PSU:lla kone vain "Yritti" käynnistyä elikä virtalähteen tuuletin vain vähän heilahtaa samalla kun valot välähtää mutta sen jälkeen ei enää vastaa.
Voiko oikosulku koneessa tuhota molemmat PSU:n ja emon?
turunen45
Junior Member
_
30. syyskuuta 2011 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti turunen45:

Onko kone kasattu liikkeessä tai yleensäki tullu sulle valmiiks kasattuna? Pistä koko kone takuuseen jos on.
Kasasin itse.
Senior Member

22 tuotearviota
_
30. syyskuuta 2011 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile käynnistyykö kasaamalla kone pöydälle kotelosta. (varo ettei jää emon alle mitään sähköä johtavaa!)

AMD Phenom II X3 720 @ 3.0 Ghz & AC Freezer 7 Pro | ASRock 970 Extreme4 | Kingston 2x4GB 1333MHz | HIS ATI Radeon 4770 512 MB | Kingston 120GB SSD | WD Caviar Blue 500GB | Antec 902 | XFX 550W | Windows 7 | Logitech G5 | Prodige FlatX | Acer V233H + S231HL 23"
Mainos
_
__

_
turunen45
Junior Member
_
1. lokakuuta 2011 @ 00:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Viljis:
Kokeile käynnistyykö kasaamalla kone pöydälle kotelosta. (varo ettei jää emon alle mitään sähköä johtavaa!)
katson heti huomenna.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone hajosi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy