|
Keskustelualueet
Keskustelualueet
|
|
Alienware konetta ostamassa
|
|
Azex
Junior Member
|
2. lokakuuta 2011 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei,
Tietääkö joku mistä saisi alienware koneita ei läppäreitä. Kun olen netissä surfaillut ja kattonu dellin sivulta niin suomalaisesta dellin sivuista ei löydy mitään ja sitten yhdysvalloilta taas löytyy ja olisi ostamassa Alienware Aurora R3 tai Alienware Aurora mutta nytten on se iso huolenaihe miten saan tilattua alienware koneen ulkomailta kun olen valmis ja olen laittamassa tietojani niin en voi valita suomea auttakaa mitä minun pitäsi tehdä ????
|
Moderator
6 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2011 @ 11:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Alkuperäiseen kysymykseesi en juuri osaa vastata (ainoastaan sen verran, että Gigantissa muistaakseni oli joku Alienware joskus myynnissä), mutta paljon paremman paketin saat kasaamalla itse.
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
Azex
Junior Member
|
2. lokakuuta 2011 @ 11:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä gigantissa olen kattonut mutta ne on niin kalliita kun usa saisi 800e eli.1199 dollaria mutta tietäisikö joku saako jostain tilattua alienwate konetta
|
AfterDawn Addict
7 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2011 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
kasaa ite kone saat paremman samaan hintaan.
Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.
|
Herra_T
Newbie
|
2. lokakuuta 2011 @ 11:42 |
Linkki tähän viestiin
|
joo älä MISSÄÄN nimessä mene ostamaan noita ylihinnoiteltuja marsilaisia. kokoa itse ja säästä useampi satanen
|
AfterDawn Addict
21 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2011 @ 12:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tarvitse itse edes kasata, otat kausauksen mukaan ja täällä autetaan valitsemaan osat.
890GX Extreme3,Phenom II X6 1055T,Mugen 2,GTX 460 OC,Kotelo R3,HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz,Kiintolevy F3 1TB,
Blu-ray,Antec TruePower 550W,BenQ 24LED,Acer V223HQ,Creative Gigaworks T3,Razer Arctosa,Logitech G400,Siberian V2 Blue Edition,G27 Ratti,Asus X5DC läppäri,Samsung 6-sarjan 40,PS3 320Gb,NuForce NE700X,Brother MFC-J6710DW, Nokia Lumia 800, Motorola Razr Maxx, B&W C5 mobile headphones
|
milanolf
Junior Member
|
2. lokakuuta 2011 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
ja sitku lähet tilaa usasta nii tulee kuule tulli päälle vielä 8) (eikös tuuukkin???) että se olis sitte viel vähä lisää rahaa siihe :D
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
2. lokakuuta 2011 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti milanolf: ja sitku lähet tilaa usasta nii tulee kuule tulli päälle vielä 8) (eikös tuuukkin???) että se olis sitte viel vähä lisää rahaa siihe :D
Tullimaksut ei oo paha. Pahin on 23% arvonlisävero joka lisätään hintaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Azex: Kyllä gigantissa olen kattonut mutta ne on niin kalliita kun usa saisi 800e eli.1199 dollaria mutta tietäisikö joku saako jostain tilattua alienwate konetta
Eli 800e budjetti ?

Pikkasen menee yli, tarpeen tullessa kotelotuulettimet voi napsia pois jos budjetti on tiukka. Erillistä prossucooleria ei ole, en tiennyt venyykö budjetti niin en pistänyt.
Vai pitääkö olla sellanen setti missä on Windows mukana ?
Ja sano tarkka hinta, jonka olet valmis maksamaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2011 @ 13:03
|
Azex
Junior Member
|
2. lokakuuta 2011 @ 13:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Moro,
Aattelin ittekki että ei kannata ostaa ja kokoaisin itte ja mun tiukka hinta ois koneess' 700e missä windows sain itte tälläisen
Emo:Asus M5A78L, AM3+, AMD 760G, DDR3, Core Unlocker, ATX
Prossu:Phenom II X4 970 Black Edition, AM3, 3.5GHz, 125W
Dvd:DRW-24B3ST, polttava DVD-asema, SATA, Musta Bulk
Sisäinen muisti:Kingston 2x2GB, DDR3 1333MHz, CL9
Virtalähde:550W Core Edition ATX-virtalähde, 80+ Bronze
Kovalevy:1TB Barracuda 7200.12, SATA III, 7200rpm, 32MB
Näyttis:GTX 560 DirectCU, 1GB GDDR5, 2xDVI/MiniHDMI, PCI-E
Koppa:Outlaw, ATX-kotelo, musta
Laitetuulettimia:4x Slip Stream 120mm, 1200rpm, 24dBA
Näyttö:24" G2420HDB, Full HD, 16:9, 40000:1, DVI/VGA
Näppäimistö:SideWinder X4 -pelinäppäimistö, USB
Hiiri:Edge GX500 Gaming Mouse, USB
ja saan kaverilta ehkä windows 7 ja noitte kokonais hinta on :868,20 euroa jos saisitte jonku ton tapasen ei tartte näyttöö ja hiirtä ja näppäimistöö mukaan :D
|
Moderator
6 tuotearviota
|
2. lokakuuta 2011 @ 14:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Azex: Aattelin ittekki että ei kannata ostaa ja kokoaisin itte ja mun tiukka hinta ois koneess' 700e missä windows sain itte tälläisen
DVD-asema, virtalähde, kotelo ja yksi tai kaksi tuuletinta ovat ainoat, jotka tuossa paketissa säilyttäisin muut vaihtoon. Hiiri ja näppis ovat tietysti makuasioita, niihin en ota kantaa. Joku muu varmaan postaa illan mittaa paremman setin ja voin sen itsekin tehdä, jahka kotikoneelle pääsen.
Budjetti on siis koneeseen 700? ja siihen päälle Windows satasella kaupasta tai kaverilta hintaan X?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
2. lokakuuta 2011 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Azex: Moro,
Aattelin ittekki että ei kannata ostaa ja kokoaisin itte ja mun tiukka hinta ois koneess' 700e missä windows sain itte tälläisen
Emo:Asus M5A78L, AM3+, AMD 760G, DDR3, Core Unlocker, ATX
Prossu:Phenom II X4 970 Black Edition, AM3, 3.5GHz, 125W
Dvd:DRW-24B3ST, polttava DVD-asema, SATA, Musta Bulk
Sisäinen muisti:Kingston 2x2GB, DDR3 1333MHz, CL9
Virtalähde:550W Core Edition ATX-virtalähde, 80+ Bronze
Kovalevy:1TB Barracuda 7200.12, SATA III, 7200rpm, 32MB
Näyttis:GTX 560 DirectCU, 1GB GDDR5, 2xDVI/MiniHDMI, PCI-E
Koppa:Outlaw, ATX-kotelo, musta
Vaihtoon:
Kovo http://www.jimms.fi/tuote/HD103SJ
Prossu http://www.jimms.fi/tuote/HDZ955FBGMBOX
Muisti http://www.jimms.fi/tuote/KVR1333D3N9%2F4G
Emo http://www.jimms.fi/tuote/M5A87
Cooleri http://www.jimms.fi/tuote/DCACO-FP701-CSA01
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. lokakuuta 2011 @ 14:36
|
Azex
Junior Member
|
2. lokakuuta 2011 @ 14:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Azex: Aattelin ittekki että ei kannata ostaa ja kokoaisin itte ja mun tiukka hinta ois koneess' 700e missä windows sain itte tälläisen
DVD-asema, virtalähde, kotelo ja yksi tai kaksi tuuletinta ovat ainoat, jotka tuossa paketissa säilyttäisin muut vaihtoon. Hiiri ja näppis ovat tietysti makuasioita, niihin en ota kantaa. Joku muu varmaan postaa illan mittaa paremman setin ja voin sen itsekin tehdä, jahka kotikoneelle pääsen.
Budjetti on siis koneeseen 700? ja siihen päälle Windows satasella kaupasta tai kaverilta hintaan X?
No kaverilta saisin sen varmaa ilmatteeks jos on vielä ja joku 500-650 e budjetti koneesta
|
Mainos
|
  |
|
RatCon
AfterDawn Addict
|
3. lokakuuta 2011 @ 02:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Azex:
No kaverilta saisin sen varmaa ilmatteeks jos on vielä ja joku 500-650 e budjetti koneesta

|
|