User Käyttäjä Salasana  

torstai 24.7.2025 / 00:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eDonkey
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. lokakuuta 2002 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanokaa mitkä asetukset teillä on eDonekyssä...Esim. line speed, upload speed jne. Eli ne tärkeimmät....

Ja kertoisitteko miten sen "emule" ohjelman saa toimimaan.... Mä en osaa laittaa sitä....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. lokakuuta 2002 @ 17:02

tika87
Member
_
15. lokakuuta 2002 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no itse ainakin imutin emulen,asensin ja sitten se vörkki...ainiin..kyllähän mää siinä sitten jouduin serveri listan hakemaan että alko vörkkimään...
AfterDawn Addict
_
15. lokakuuta 2002 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanoisin että laita Emule V0.21a (http://emule-project.net) ja unohda edonkey!

Ja sit tässä sulle Emule For Dummies:

1. Lataa ja asenna ohjelma.
2. Avaa Notepad ja haen sen kautta (E:\Program Files\eMule\adresses.dat) missä toi adresses.dat nyt sit on. Liitä sinne tällänen rivi: http://ocbMaurice.dyns.net/pl/slist.pl/server.met?download Tallenna
3. Avaa Emule valitse Preferences painike työkalu riviltä.
4. Valitse Nicki.
5. Yhteytesi mukaan connection asetukset esim. 256 adsl yhteys niin laittaisin DL capacity 60 kb/s DL Limit sama Max source per file: joku esim 500. Uploadiin laittasin esim 10 kb/s. Max connection esim joku 2500 niin 5 filee ja jokaiselle 500 sourcee jos löytyy. Client port 4662. Autoconnect on Startup ja reconnect on loss molemmat valituiks.
6. Servers: Ei tarvi muuttaa paitsi viimestä eli Auto-update serverlist on startup (Omien mieltymyksien mukaan).
7. Files: Saa olla ihan noin.
8. Directories: Valitset hekemistot mihin sijoitat saapuvat tiedostot ja mihin temppitiedostot.
9. Misc Options: saa olla vaikka ilman muutoksia.
10. Klikkaa Apply alhaalta. Sulje ja käynnistä uudestaan.
11. Sit pitäs toimia.
Mati
Junior Member
_
17. lokakuuta 2002 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun käynnistän emulen niin se ettii sitä servulistaa, muttei löydä. Onko mitä muita hyviä servulistoja kuin toi mainitsemasi.
AfterDawn Addict
_
17. lokakuuta 2002 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaanz
Senior Member
_
18. lokakuuta 2002 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lieneekö yleinen ongelma, mutta olen huomannut että liikenteessä on saksalaisia, ranskalaisia tai espanjalaisia tiedostoja vai onko vika vain siinä että aasi connectaa juuri ks. filuja "sisältäville" servereille?
Meinaan että mauricen sivuilla on eritelty yllämainittujen kieliset maat ja niiden serverit, mutta ei esim. sellaista maata joka ei raiskaa leffoja dubbaamalla.
Kyllähän niistä osasta nykyään jo löytyy maininta jos se on dubattu tjsp, mutta jotenkin tuntuu että Saksa on valloittamassa edonkeytä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2002 @ 06:36

villler
Newbie
_
18. lokakuuta 2002 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen eMuulta. On sata kertaa parempi kuin eDonkey. Lataaminen onnistu heti.
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
18. lokakuuta 2002 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä toimii, ehkä ei. Itse kokeilin eMulea, alku näytti lupaavalta, mutta sitten downloadit jäivät sinne 3-4kt tuntumaan. Edonkeyllä imutus onnistu 5 kertaa nopeammin. ja aetukset olivat emulesssa ja edonkeyssä samat. Tietysti onhan tossa muulissa monia näppäriä ominaisuuksia, kuten just toi keski imutusnopeuden näyttö. Joten itse pysyttelen edonkeyssä.
dumble
Member
_
19. lokakuuta 2002 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olin eDonkeyn kannalla mutta latasin tossa ihan huvikseni eMulen ja vakuutuin heti. Lataukset ovat nopeampia.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. lokakuuta 2002 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisitteko kertoa mitkä teillä siinä eDonkeyssä on ne asetukset. esim. Line speed jne....

Mulla jää aina lataamatta 1-3mg.... Kertokaa ne asetukset

KIITOS ETUKÄTEEN!!!!!
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. lokakuuta 2002 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos hyvällä tuurilla alkaa edes lataamaan, niin aluksi nopeudet nousee huippuun ja sitten se laskee pikku hiljaa ja on lopuksi nolla se nopeus. Yleensä se lataa tiedosto tyypistä huolimatta max.1mg.... availability:t on yli sata joskus, mutta se ei tunnu nopeuttavan sitä lataamista... Siis kertokaa ne teidän asetukset..=)

KIITOS ETUKÄTEEN!!!
dumble
Member
_
20. lokakuuta 2002 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä tarkoitat tuolla 1mg siis onko se kb vai kt vai mb vai mt...? Mulla on eMule kokoajan päällä siis nyt ollu n. viikon, 24h vuorokaudessa. Ja silti yksi tiedosto joka on 115mb on tullut vasta 62mb. Kun niillä käyttäjillä joilla se tiedosto on(jota lataan) he luultavasti laittavat eMulen/eDonkeyn pois päältä joskus ja silloin en voi ladata heiltä joten aina kun he käynnistävät eMulen/eDonkeyn minä saan ladattua heiltä sitä filua. Nyt he/hän eivät ole kyllä pitäneet softaa auki moneen päivään tai sitten he/hän ovat siirtäneet tiedostot toiseen kansioon jota he eivät jaa.

Nuo asetuksethan riippuu ihan yhteydestä. Itellä on 256/256kbps yhteys ja asetukset on nämä:
Download capacity : 28kb/s
Download limit : 28kb/s
Upload capacity : 20kb/s
Upload limit : 20kb/s
Max. Connections : 300
Clientport : 4661
Max. Source Per File : 250

Tällä hetkellä tulee pari filua nopeuksilla ~9.0kb/s & ~2.0kb/s.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. lokakuuta 2002 @ 11:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1 Megatavun lataa vain...
Zidius
Newbie
_
20. lokakuuta 2002 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on 256 sonera mut aasi lataa vaa 3.0-7.0 kb/s. joskus se sekoo ja menee yi 10.0
pitäskö vaihtaa yhteyttä?
pitäskö vaihtaa muuliin?
pitäskö ostaa pelit kaupasta?
Zidius
Newbie
_
21. lokakuuta 2002 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä taitaa olla tyhmä kysymys mutta olenhan minäkin :)

eDonkey connaa aina eri servuun (tai luulen niin koska sivun ylälaidassa lukee
"Connected: *****"
Kerran tässä luki ankara:turkki tai jotain vastaavaa

eli miten se vaikuttaa latauksiin eivät kai sentään tiedostot tule turkin kautta?!?! Ja miten tähän voi vaikuttaa?

Kiitos kaikesta avusta etukäteen
ZargoX
_
21. lokakuuta 2002 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zidius: Ei se servu latauksiin pahemmin vaikuta, ainoa johon se vaikuttaa on search:in nopeus, ja tietenkin mitä enemmän käyttäjiä servulla on, sitä enemmän sourceja (lähteitä) tiedostoille löytyy. Joten ei ne filut turkin kautta tule :) Ja toi sun kuvailemas servu (adanet) on hyvä servu, paljon käyttäjiä (yleensä) ja pienet haku-ajat
Zidius
Newbie
_
21. lokakuuta 2002 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos vastauksesta!

vielä semmonen et onko eDonkey yhteydessä kaikkiin servuihin mitkä ovat Servers välilehdellä? jos ei niin mistä tiedän mihin niistä se on yhteydessä? ja kuinka moneen se voi olla yhteydessä?

olen huomannut että yöllä filut tulevat nopempaa, johtuuko lie siitä että kaikki jättävät koneet yöksi auki vai siitä että suurin osa käyttäjistä on aikavyöhykkeellä jossa on päivä.
Mainos
_
__

_
ZargoX
_
21. lokakuuta 2002 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eDonkey on yhteydessä vain yhteen servuun kerrallaan.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > edonkey

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy