User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 06:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > norton estää ''huijaussivustot'' mikä avuksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Norton estää ''huijaussivustot'' mikä avuksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2011 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyörin vain facebookissa ja yhtäkkiä norton alkoi tehdä tälläistä :

Mikä neuvoksi?

EDIT : ja oho, sori laitoin tämän väärälle osastolle vanhasta tottumuksesta , mutta olkoon..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2011 @ 22:34

BPVest
AfterDawn Addict
_
12. lokakuuta 2011 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Klikkaa tosta "jatka sivustolle tästä huolimatta".

Tai jos oot sitä mieltä et toi on huijaussivu, älä mene tolle sivulle.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2011 @ 22:36

Senior Member

4 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2011 @ 22:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Klikkaa tosta "jatka sivustolle tästä huolimatta".
joo muttakun se tulee jatkuvasti , seurava sivu ni sama tulee..
ja feisbook ei ole huijaussivu .. avasin kaverin profiilin ni tollasen heitti ja heittää koko ajan...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. lokakuuta 2011 @ 22:38

Senior Member

32 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2011 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä nortonille palautetta ja vaikka kysymystä asiasta, tai vaihda virusturva ohjelma, itse tein niin vaikka nortonia oli jäljellä yli ½ v. olis sitä vieläkin mutta javan kautta tuli joku häristin mikä teki nortonin mitättömäksi, eli pudotti sen pois pelistä.

Mitä teen sellaisella virusturvaohjelmalla vaikka kaikki toimintavalikot/muokaamiset oli salasanojen takana, eikä aivan niiden perus yksinkertaisten s.s.jen.

Omasta mielestäni en yhtään mitään, windowsin asennus meni uusiksi ja muuta ns. mukavaa puhdetta riiti taas.

Vaikka link tai joku täältä link, silloin tällöin skannaa kone vaikka tällä link sitten joku palomuuri link
Senior Member

4 tuotearviota
_
12. lokakuuta 2011 @ 23:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti power_age:
Pistä nortonille palautetta ja vaikka kysymystä asiasta, tai vaihda virusturva ohjelma, itse tein niin vaikka nortonia oli jäljellä yli ½ v. olis sitä vieläkin mutta javan kautta tuli joku häristin mikä teki nortonin mitättömäksi, eli pudotti sen pois pelistä.

Mitä teen sellaisella virusturvaohjelmalla vaikka kaikki toimintavalikot/muokaamiset oli salasanojen takana, eikä aivan niiden perus yksinkertaisten s.s.jen.

Omasta mielestäni en yhtään mitään, windowsin asennus meni uusiksi ja muuta ns. mukavaa puhdetta riiti taas.

Vaikka link tai joku täältä link, silloin tällöin skannaa kone vaikka tällä link sitten joku palomuuri link
ostin tän 1 kuukaus sitten jo maksoin 60e että ei kiitos kyllä tähän joku ratkaisu on löydyttävä en jaksa kumminkaan tollasta paskaa katella
RatCon
AfterDawn Addict
_
13. lokakuuta 2011 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen äärettömän tyytyväinen F-securen 2011 versioon.
Edelliset F-securet on ollut raskaita, mutta mulla kolmen lisenssin haltiana on se pyörimässä myö 1-ytimisessä Pentiumissa ilman ongelmia =)

Olkoot ilmaisia, olkoot muita vaihtoehtoja niin en aio vaihtaa ja maksan mielelläni tästä.
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2011 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Itse olen äärettömän tyytyväinen F-securen 2011 versioon.
Edelliset F-securet on ollut raskaita, mutta mulla kolmen lisenssin haltiana on se pyörimässä myö 1-ytimisessä Pentiumissa ilman ongelmia =)

Olkoot ilmaisia, olkoot muita vaihtoehtoja niin en aio vaihtaa ja maksan mielelläni tästä.
eka olin ostamassa sitä mutta se oli anttilasta loppu ei ollu kun pelkkä päivitys ja myyjä suositteli nortonin internet securityä joka oli myös halvempi , mutta miten helvetissä noi saa pois yritin ottaa kaiken maailman suojat pois ni vieläkin tuli toi sivu..
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2011 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko kokeillu sieltä nortonin asetuksista tehdä mitään ? esim.
Lainaus:
Norton Internet Security/valvontaohjelma/määritä/sivustot ja sieltä sallit tiettyyn sivuun pääsyn.
Sieltä poikkeukset jossa annat sivun osoitteen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2011 @ 15:25

Senior Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2011 @ 15:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make_72:
Lainaus:
Norton Internet Security/valvontaohjelma/määritä/sivustot ja sieltä sallit tiettyyn sivuun pääsyn.

olen mä jotai mut kokeillaa nyt vielä :)
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2011 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki:
Lainaus:

tai sit poistat tuon valvontaohjelman kokonaan käytöstä.sen poistaminen EI poista virusturvaa tai palomuuria käytöstä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2011 @ 15:35

Senior Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2011 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

tai sit poistat tuon valvontaohjelman kokonaan käytöstä.sen poistaminen EI poista virusturvaa tai palomuuria käytöstä.
mistä sen voi poistaa ja en löytänyt mistä voisi muttaa www sivujen estoja? anna tarkemmat ohjeet
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2011 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

mistä sen voi poistaa ja en löytänyt mistä voisi muttaa www sivujen estoja? anna tarkemmat ohjeet

täytyy sanoa että joku muu saa auttaa,koska itse en tuota nortonia omista/käytä,mutta se kyllä auttais asiaa kun kertoisit onko sulla norton internet security 2011 vai norton 360 ? (tosta linkkaamastasi kuvasta se ei selviä) tälleen mutu tuntumalla se luulis löytyvän kun klikkaat sitä nortonin kuvaketta ilmaisin alueella ja valitset sieltä Options (Asetukset) tai avaa norton ja sieltä asetuksista.tarkista huvikseen jos käytät firefoxia onko norton asentanu siihen jonkun laajennuksen tai liitännäisen,jos on kokeile poistaa se käytöstä.ja nehän löytyy Firefoxista Työkalut->Lisäosat(Ctrl+Vaihto+A).
EDIE:tälleen nopeesti googletettuna syy on tässä->
Lainaus:
Verkkotapahtumien suojaus

Verkkotapahtumien suojaus varoittaa käyttäjiä sivustoista, jotka ovat niin kutsuttuja phishing-huijauksia, eli tietokalastelua. Hyvä esimerkki tästä ovat viime kuukausina kiertäneet Nordea-sähköpostit, joiden avulla pankin asiakkaita yritetään saada syöttämään verkkopankkinsa salasanat huijarisivustolle. Etenkin aloitteleville käyttäjälle automaattinen phishing-sivujen havaitseminen on tärkeä ominaisuus. Valitettavasti huijauksenesto näyttäisi toimivan vain Internet Explorer -selaimella.

Lainaus:
Valitettavasti huijauksenesto näyttäisi toimivan vain Internet Explorer -selaimella.

eli vaihda Firefoxiin :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2011 @ 16:39

Senior Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2011 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuplat

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2011 @ 16:38

Senior Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2011 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käytän jo firefoxia ja internet security 2011

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. lokakuuta 2011 @ 16:44

Senior Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2011 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

täytyy sanoa että joku muu saa auttaa,koska itse en tuota nortonia omista/käytä,mutta se kyllä auttais asiaa kun kertoisit onko sulla norton internet security 2011 vai norton 360 ? (tosta linkkaamastasi kuvasta se ei selviä) tälleen mutu tuntumalla se luulis löytyvän kun klikkaat sitä nortonin kuvaketta ilmaisin alueella ja valitset sieltä Options (Asetukset) tai avaa norton ja sieltä asetuksista.tarkista huvikseen jos käytät firefoxia onko norton asentanu siihen jonkun laajennuksen tai liitännäisen,jos on kokeile poistaa se käytöstä.ja nehän löytyy Firefoxista Työkalut->Lisäosat(Ctrl+Vaihto+A).
EDIE:tälleen nopeesti googletettuna syy on tässä->
Lainaus:
Verkkotapahtumien suojaus

Verkkotapahtumien suojaus varoittaa käyttäjiä sivustoista, jotka ovat niin kutsuttuja phishing-huijauksia, eli tietokalastelua. Hyvä esimerkki tästä ovat viime kuukausina kiertäneet Nordea-sähköpostit, joiden avulla pankin asiakkaita yritetään saada syöttämään verkkopankkinsa salasanat huijarisivustolle. Etenkin aloitteleville käyttäjälle automaattinen phishing-sivujen havaitseminen on tärkeä ominaisuus. Valitettavasti huijauksenesto näyttäisi toimivan vain Internet Explorer -selaimella.

Lainaus:
Valitettavasti huijauksenesto näyttäisi toimivan vain Internet Explorer -selaimella.

eli vaihda Firefoxiin :D
noniin poistin nortonin lisäosat ja näyttäisi toimivan (?). ehkä saa nähä
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. lokakuuta 2011 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

näköjään tuossa norton internet security 2011
Lainaus:
Selaimen laajennusten tuki

Microsoft Internet Explorer® 6.0 tai uudempi (vain 32-bittinen)
Mozilla® Firefox® 3.0 ja uudempi (vain 32-bittinen)

eiköhän se siinä ollu syy.Facebook tunnetusti kalastelee ihmisten tietoja :)
Mainos
_
__

_
Senior Member

4 tuotearviota
_
13. lokakuuta 2011 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:

näköjään tuossa norton internet security 2011
Lainaus:
Selaimen laajennusten tuki

Microsoft Internet Explorer® 6.0 tai uudempi (vain 32-bittinen)
Mozilla® Firefox® 3.0 ja uudempi (vain 32-bittinen)

eiköhän se siinä ollu syy.Facebook tunnetusti kalastelee ihmisten tietoja :)
nojoo mutta toi vaikuttaa vähän nortonin mainokselta , ja trollilta:D mut niin tai näin huoli on nyt poissa
KIITOS!
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > norton estää ''huijaussivustot'' mikä avuksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy