User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 02:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > lähes kokonaan uusi tietokone!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lähes kokonaan uusi tietokone!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jetsi
Newbie
_
28. lokakuuta 2011 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli pc pelailuun. Valmiiksi on kortti Hd 6870 ja 8gb DDR3 muistia. Eli muut osat pitäs saada ja prossuks oon katellu tota i5 2500k, jota on kovasti kehuttu. Tulevaisuudessa olen hankkimassa tehokkaamman kortin. Ja budjettina tollaset max 600e.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. lokakuuta 2011 @ 21:14

Senior Member

4 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jetsi:
Eli pc pelailuun. Valmiiksi on kortti Hd 6870 ja 8gb DDR3 muistia. Eli muut osat pitäs saada ja prossuks oon katellu tota i5 2500k, jota on kovasti kehuttu. Tulevaisuudessa olen hankkimassa tehokkaamman kortin. Ja budjettina tollaset max 600e.
tarviiko käyttistä kasausta ?
tässä jotain ensi hätään ja käyttis on 100e ja kasaus 80e mutta kasaa mielummin itse : http://www.youtube.com/watch?v=uUY0tP5jYIo

Herra_T
Newbie
_
29. lokakuuta 2011 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ylimitotettu Nexuksen sijalle xfx core edition 550w. XFX on seasoniciin valmistamaa kamaa eli on hyvä laatuinen
Kake41
Senior Member

2 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2011 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos hiljaisuutta haluaa, ei Nexuksessa mitään vikaa ole.
Mainos
_
__

_
RatCon
AfterDawn Addict
_
29. lokakuuta 2011 @ 19:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Herra_T:
ylimitotettu Nexuksen sijalle xfx core edition 550w. XFX on seasoniciin valmistamaa kamaa eli on hyvä laatuinen
Hiljaisempi, eikä niinkään ylimitoitettu. Kahdelle 6870:lle riittää joten sekin jää vaihtoehdoksi. Nexus 530W on myös vaihtoehto, mutta Jimssin listahinnoilla 630W ehdottomasti. Kaikki vaan ei tykkää XFX:n äänenvoimakkuudesta vaikka kuinka seasoniccia olisikin.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > lähes kokonaan uusi tietokone!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy