Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bb10: eli onko nyt niin että kone toimii joka asiassa hitaammin kun mulla on tuplasti muistia?
Vai toimiiko tietyt asiat hitaammin eli muistin lisäys ei vaikuta mihinkään positiivisesti nyt?
Muistit toimii hitaammin, muistin määrä on kummiski suurempi. Et voit ladata muistiin enemmän tavaraa ilman et joudut käyttään vaikka kovoo muistin apuna.
Ellei toi vanha muistimäärä lopu kesken, konees toimii hitaammin. Ellei se vanha muistimäärä riittäny, konees nopeutu aika selkeesti.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
eli ennen mulla muistin varaus (yhteensä) ylitti pahimmillaan koneen hyytyessä fyysisen muistin määrän (yhteensä) tämä annettiin neuvoksi jos näin käy että lisämuisti auttas
nyt kun on 4x512 eli tuplat nostin raja-arvoa tuplaksi, nopeemmalta ei vaan tunnu.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bb10: eli ennen mulla muistin varaus (yhteensä) ylitti pahimmillaan koneen hyytyessä fyysisen muistin määrän (yhteensä) tämä annettiin neuvoksi jos näin käy että lisämuisti auttas
nyt kun on 4x512 eli tuplat nostin raja-arvoa tuplaksi, nopeemmalta ei vaan tunnu.
No sit lisämuistin pitäs tietty auttaa. Tehtävienhallinnasta näkee muistin kulutuksen melko tarkasti.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..