User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 18:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > aloittelija apua vailla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Aloittelija apua vailla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mowtti
Suspended due to non-functional email address
_
31. lokakuuta 2011 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,
poistelin eilen tietokoneeltani (Acer Aspire 7730G, Windows Vista, 32 bittinen)turhia ohjelmia, ja taisin samalla poistaa jotain Ethernet-sovittimeen liittyvää.
Laitehallinnasta huomasin, että keltainen huutomerkki oli kohdissa:
Ethernet-sovitin
3Com Dual Port 10/100/1000 PCI-X Server NIC
Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection

Minulla ei ole mitään hajua, mitä olen poistanut mutta huomasin ongelman tänään avatessani koneen ja yrittäessäni liittää sitä Ethernet-johdon välityksellä XBOX 360:ni. Tietokone ilmoitti että on löytänyt uuden laitteen, ja että minun tulisi laittaa jotain CD-asemaan. Tietenkin olen hukannut ne levyt (jos niitä on edes tullut) jotka mahdollisesti tulivat koneen yhteydessä.

Olisin kiitollinen pikaisesta vaustauksesta!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2011 @ 19:03

Senior Member

1 tuotearvio
_
31. lokakuuta 2011 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä löydät ajurit tuohon koneeseesi.tuo kirjoittamasi teksti kyllä viittaa wlan ajureihin eli lagattomaan verkkokorttiin eli ne olisivat nämä Intel Wireless LAN Driver v12.0.0.73.

ja nämä ovat sen lan piirin ajurit-> Broadcom LAN Driver v10.78.0.0

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. lokakuuta 2011 @ 20:01

mowtti
Suspended due to non-functional email address
_
31. lokakuuta 2011 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nuo lataamalla ongelmani pitäisi olla hoidettu?? :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > aloittelija apua vailla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy