User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.5.2025 / 01:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > steam error, apuja kiitos!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam error, apuja kiitos!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Steamongelma
Newbie
_
3. marraskuuta 2011 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun yhtenä päivänä käynnistin steamin, tulikin virheilmoitus "to run steam, you must first connect to the internet." eihän tuossa mitään ongelmaa olisi ollutkaa, mutta minähän olen netissä. Oon yrittäny ettiä tähän ratkaisuja kaikkialta, ja huomannut että monilla muillakin tämä virhe estää steamiin pääsyn. Olen yrittänyt:

Avata palomuurin portit
poistaa clienregistry.blob tiedoston
uudelleenasentaa steamin

Kun yritän korjata tiedostoa, kaikki menee hyvin ja steam update alkaa. mutta sitten kun se on 26% niin koko kuvake häviää eikä tapahdu mitään, mutta ongelma pysyy. Olen kaiken päällisiksi huono tietokoneiden kanssa. Apuja?
koff666
Suspended due to non-functional email address
_
12. marraskuuta 2011 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse en osaa tuossa asiassa auttaa mut kannattasko nämä peli jutut pistää sinne esin peliplaneetan sivuille niin siellä olisi ehkäpä tähän asiaan viisaampia auttajia?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > steam error, apuja kiitos!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy