User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 02:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pyörittääkö tätä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pyörittääkö tätä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2011 @ 23:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyörittääkö Corsair GS600 näitä komponentteja:

Emolevy: Asus P7P55D-E LX
CPU: Intel Core i3 550 3.2GHz (tämä ainakin vie 73W...)
Näytönohjain: XFX ATI Radeon 5670 HD

Kysykää toki jos jotain tarttee vielä tietää. :)
Nametuss
Suspended due to non-functional email address
_
3. marraskuuta 2011 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pöyrittää helposti eli ei mitään hätää. Oletko hankkimassa kyseistä virtalähdettä?
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. mulla on multitronicissa ostoskori jossa on 417? koneen osia ja jimms.fi:ssä mun täytyy tilata cpu cooleri. :-)
AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis et ole ostanut noita osia vielä? Hyvä.. noissa ei nimittäin ole järkeä yhdessäkään.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
o_O, siis miten niin?
BPVest
AfterDawn Addict
_
4. marraskuuta 2011 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Antiikkinen emo, surkee prossu. Hidas näyttis. Ei mitään järkee noissa.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Antiikkinen emo, surkee prossu. Hidas näyttis. Ei mitään järkee noissa.
no en mä sit saa konetta. nimittäin parempaa ei alta 500? saa. -.-
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katoin n.450 e amd koneen komponentit eli prossu,emo,ramit,näyttis,poweri,ja hinta men n.450e ja komponentit ovat:
näyttis: http://www.jimms.fi/tuote/11189-06-20G
poweri: http://www.jimms.fi/tuote/PSU-423
emo: http://www.jimms.fi/tuote/N68C-S-UCC
ramit:(2kpl=8gt=n.100e) http://www.jimms.fi/tuote/SU3U1333C4G9-B
prossu: http://www.jimms.fi/tuote/HDZ955FBGMBOX
katoin pikaisesti tuon kokooonpanon joten älkää turhaan vikiskö että "antiikki"/huono jokin on,tehköön paremman listan alle n.450e budjetillaa,ja kyllähän noilla nyt pitäisi L4D2 toimia vähintään normigrafiikoilla yms,mutta miinuksena otin halvimpia emoja olevan asrocin,jota minä kylläkin kaihdan kuin ruttoa,koska asrocin emot ovat olleet suurimmaksi osaksi kuraa... että ei muuta :D,mutta jos haluut pysyä intel linjalla,ota ennemmin tämä 4 ydin prosessori: http://www.jimms.fi/tuote/BX80580Q8400 179e,maksaa

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2011 @ 16:45

Member
_
4. marraskuuta 2011 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD PHENOM II X4 955 BE C3 AM3 BOXED
POWERCOLOR HD6950 1024MB GDDR5 DUALFAN
OCZ 500W ModXStream Pro
A-DATA DDR3-1333 4Gb
Gigabyte GA970A-UD3

Tollainen paketti 497,00e SystemStoressa...
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis jos ymmärsin oikein niin LGA1156 on sitä ?antiikkia?? Mikä sitten ei ole? ja onko tuo i3 sitten ihan kuraa? Mulle nimittäin sanottiin että AMD on kallis mutta huono. Sitten näin laiskana ihmisenä laitan samaan viestiin vähän vaatimuksia koneelta. Emolevyssä saisi ainakin olla 6 USB paikkaa, mielellään asus alta 150?. Tuo näyttis mulla on jo omasta takaa ja se pyörittää tarvitsemiani pelejä kunnes vaadin enemmän, silloin ostan tietty uuden. Prosessorista en osaa sanoa muuta kuin alta 150?. Pysyn edelleen siinä Corsairin GS600:sessa. Muistit mulla on ostoskorissa (Kingstonin 2x4GB 1600MHz CL9 Non-ECC DDR3). (niin ja tosiaan on unohtunut kertoa että tohon koneen hintaan pitäs mahduttaa vielä 118? Antec Nine Hundred Two v3 kotelo sen 500? ylittämättä joten onnea...) Saa ehdotella. Mielellään Multitronicista. Kiitos jo etukäteen kun jaksatte auttaa tällaista noobia! :)
BPVest
AfterDawn Addict
_
4. marraskuuta 2011 @ 21:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mina_vaan:
Siis jos ymmärsin oikein niin LGA1156 on sitä ?antiikkia?? Mikä sitten ei ole? ja onko tuo i3 sitten ihan kuraa? Mulle nimittäin sanottiin että AMD on kallis mutta huono. Sitten näin laiskana ihmisenä laitan samaan viestiin vähän vaatimuksia koneelta. Emolevyssä saisi ainakin olla 6 USB paikkaa, mielellään asus alta 150?. Tuo näyttis mulla on jo omasta takaa ja se pyörittää tarvitsemiani pelejä kunnes vaadin enemmän, silloin ostan tietty uuden. Prosessorista en osaa sanoa muuta kuin alta 150?. Pysyn edelleen siinä Corsairin GS600:sessa. Muistit mulla on ostoskorissa (Kingstonin 2x4GB 1600MHz CL9 Non-ECC DDR3). (niin ja tosiaan on unohtunut kertoa että tohon koneen hintaan pitäs mahduttaa vielä 118? Antec Nine Hundred Two v3 kotelo sen 500? ylittämättä joten onnea...) Saa ehdotella. Mielellään Multitronicista. Kiitos jo etukäteen kun jaksatte auttaa tällaista noobia! :)
LGA1156 roskaa, LGA1155 ei. Core i3 turha kans. Core i5-2500K halvin Intel mitä kantsii harkita. AMD on halpa ja hyvä, noita "asiantuntijoita" ei kantsi uskoo.

Voisit kans vähän jäsennellä tota viestii. Antec 900 on ylihinnoteltu koppa.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2011 @ 21:45

Moderator

6 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mina_vaan:
no en mä sit saa konetta. nimittäin parempaa ei alta 500? saa. -.-
Mitä kaikkea tuolla 500 eurolla pitäisi saada? Virtalähde, emolevy, prossu ja näyttis vai?

E: Ei kun näyttis oli jo valmiina. Kotelo ilmeisesti uupuu?

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2011 @ 21:49

mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis kaikki paitsi kovo, näyttis ja dvd asema.
Senior Member

4 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2011 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuule allen 500 saa ihan hyvän !

EDIT: oho! näyttis tuli vanhasta tottumuksesta:D mutta ota sen pois ja tohon voi vaikka laittaa poweriksi nexuksen : http://www.systemastore.fi/product_info...oducts_id=30363 ihan vaan sen takia koska se on hiljainen ja laadukas :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2011 @ 23:18

mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2011 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos kaikille vastauksista! :)
Senior Member

4 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2011 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja kotelon voit ottaa oman mielen mukaan missä on tuullettimiakin paremmin :)
Mainos
_
__

_
mina_vaan
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2011 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki:
ja kotelon voit ottaa oman mielen mukaan missä on tuullettimiakin paremmin :)
jep. olen sopivan kokoonpanon itseasiassa tehnyt tuon pohjalta. :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pyörittääkö tätä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy