User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.12.2025 / 19:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati hd 2600 pro. pc - tv:n audio ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ati hd 2600 pro. pc - tv:n audio ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
9. marraskuuta 2011 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt 4 päivää kalunnu foorumeilta tietoa että miten saan pc:n äänet kuulumaan tv:stä. Kuva tulee kyllä ja on terävä.
Olen vetänyt hdmi johdon koneesta töllöön (samsungin full-hd). johto on dvi/hdmi adapterilla näyttiksessä kiinni
ja amd:n sivuilla olen lukenut että äänen pitäisi tulla samaa reittiä pitkin.
http://www.amd.com/us/products/desktop/...0-overview.aspx

http://products.amd.com/en-us/GraphicCa...=1&f20=1&f21=1&

ja kolmanneks alimmalla rivillä lukee että: HDMI Outputs 1

minun järkeeni kävis että äänen pitäis kuulua telkkarista kun asettaa vaan näyttiksen ääni outputin oletuslaitteeksi. ääniasetuksissa ei ole kuin joku realtec digital output mutta siitä ei ole ollut mitään apua.
voisiko joku osaava auttaa...
Moderator

6 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö ääniasetuksissa tosiaan näy mitään muuta kuin Realtek digital output? Omassa koneessa äänilaitevalikko näyttää seuraavalta, kun HDMI-johto on kytkettynä näyttikseen:

Noista ylin vaihtoehto toistaa äänet HDMI:n kautta, alin ei.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Newbie
_
9. marraskuuta 2011 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ei tuu muutakuin speakers ja se realtekin digital output näkyviin
ajuritkin oon päivittänyt... eikai vika siinä voi olla?
oon yrittänyt AMD VISION Engine Control Center:in kautta etsiä apuja muttei mitään ääniin viittaavaa oo tullut vastaan
Moderator

6 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Newbie
_
9. marraskuuta 2011 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
biosista ei löytyny mitään ongelmaan viittaavaa. mutta jatkan tuon sivun tutkimista,
ehkä sieltä löytyy jotain apuja.

vaikea ongelma todellakin...
Senior Member

25 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan sulla käytössä kortin mukana tullut alkuperäinen adapteri? Äänet saa DVI:stä HDMI:hin ainoastaan sillä alkuperiäsellä adapterilla. Sen ei tosin pitäis vaikuttaa tuohon laitteen näkymiseen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2011 @ 17:52

Newbie
_
10. marraskuuta 2011 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on alkuperäinen atin adapteri mutta tosiaan sitä laitetta ei tullu näkyviin. ainoastaan nuo kaksi laitetta ja tuo alempi ei päästä pihaustakaan.

Mainos
_
__

_
Newbie
_
13. marraskuuta 2011 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuuluisikohan näyttiksestä mennä jonkinlainen erillinen pikku johto emolle vielä lisänä että sais koneen tunnistamaan sen äänet?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > ati hd 2600 pro. pc - tv:n audio ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy