User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 18.6.2025 / 13:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko tosiaan kovalevyjen hinnat nousseet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onko tosiaan kovalevyjen hinnat nousseet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
LMi
Newbie
_
9. marraskuuta 2011 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi

Ajattelin ostaa pienen 500G-1T kovalevyn noin 50eurolla, mutta nehän maksaakin yli satasen. Katsoinko väärästä paikkaa, Jimm's pc ja Verkkokauppa, vai onko tuo totta.

Luin täältä, että levyihin olisi päässyt vettä. Olisko se syynä.
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä siitä mediassakin on ollut juttua että kovalevyt on kallistumassa.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hinnannousu on ollut kyllä jotain todella järkyttävää. Itse maksoin kesällä 1Tb Samsungista n.45e. Nyt samasta kovosta pyydetään Jimmsillä 159e...

Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. marraskuuta 2011 @ 16:49

Senior Member

3 tuotearviota
_
9. marraskuuta 2011 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LMi:
Moi

Ajattelin ostaa pienen 500G-1T kovalevyn noin 50eurolla, mutta nehän maksaakin yli satasen. Katsoinko väärästä paikkaa, Jimm's pc ja Verkkokauppa, vai onko tuo totta.

Voihan sen noinkin sanoa :D. Ja siis ne Kaakkois-Aasian tulvat on syy miksi teran spinpointista joutuu maksamaan kohta pari sataa. Mitä itse olen seurannut niin hinta on kohonnut melkein pari kymppiä viikossa. Älä osta kiintolevyä nyt, ainakaan sisäistä. Ulkoisia hitaita varastokovoja olen nähnyt vähän halvemmalla mutta kyllä se sisäinen järkevämpi on ostaa sitten kunhan hinnat palaavat ennalleen. Normihinta tuosta teran spinpoinista oli pari kuukautta sitten vielä 49e.

"Jos se ei ole rikki, korjaan sitä kunnes se on"

LMi
Newbie
_
9. marraskuuta 2011 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DjZorlag:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LMi:
Moi

Voihan sen noinkin sanoa :D. Ja siis ne Kaakkois-Aasian tulvat on syy miksi teran spinpointista joutuu maksamaan kohta pari sataa. Mitä itse olen seurannut niin hinta on kohonnut melkein pari kymppiä viikossa. Älä osta kiintolevyä nyt, ainakaan sisäistä. Ulkoisia hitaita varastokovoja olen nähnyt vähän halvemmalla mutta kyllä se sisäinen järkevämpi on ostaa sitten kunhan hinnat palaavat ennalleen. Normihinta tuosta teran spinpoinista oli pari kuukautta sitten vielä 49e.
Juuh

Järkyttäviä hintoja.

Toivottavasti hinnat hinnat tosiaan putoavat pian. Ulkoinen/sisäinen, molemmissa on puolensa, nyt en tosiaan ostakkaan ainakaan sisäistä. Jonkun ulkoisen vanhaa varastoa ehkä voisi purkaa. Mutta nyt meni akuutimpi tarve ohi, yhdellä kaverilla on vähän käytetty, sillä pärjännee niin kauan kun tarvii.

T LM
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. marraskuuta 2011 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
link Tuolla on vielä terasta spinpointtia alle satkulla...
Mainos
_
__

_
Boss93
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. marraskuuta 2011 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samasta syystä saattaa myös käydä niin, että näet halvan kovalevyn ja tilaat ja maksat sen ja sitte vähän ajan päästä tulee sähköpostia, jossa kerrotaan ettei tuotetta voi sinulle toimittaa ja pyydetään antamaan tilinumeroa maksun palautusta varten. Näin kävi esimerkiksi minulle kun Mikrosaililta tilasin.

AMD FX-6300 @4,4GHz/Asus M5A99X EVO R2.0/Ram: 10GB DDR3 /Magicool DIY watercooling /Asus GTX650 Direct CU 1GB /Silverstone 500W Strider plus modular /Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio 7.1 SB1040 /Intel 330 120Gb SSD + SG Barracuda 7200.10 250Gb + SG Momentus 5400.6 500Gb + WD 5400RPM 250Gb /Fractal Design ARC XL /Samsung 940BF & Syncmaster TA350 & Eizo Flexscan S1910/Samsung Bluray Combo SATA 12X /Razer Lycosa /Razer Carcharias & Creative Desktop theater 5.1 DTT2500 Digital /Razer Naga /Win 8.1 Pro 64
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > onko tosiaan kovalevyjen hinnat nousseet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy