User Käyttäjä Salasana  

torstai 14.8.2025 / 19:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pitäs ostaa uud tietokone..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pitäs ostaa uud tietokone..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
12. marraskuuta 2011 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäs ostaa uusi tietokone mikä olis hyvä pelaamiseen ja päivittäiseen käyttöön. mulla ei oikein oo tietoa mikä olis hyvä tietokone. hinnalla ei ole väliä kunhan on 300?-1000?.
Saako koneeseen windows vistan, vaikka koneessa on jo asennettuna windows 7?

LadyFox5
RatCon
AfterDawn Addict
_
12. marraskuuta 2011 @ 18:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti LadyFox5:
Pitäs ostaa uusi tietokone mikä olis hyvä pelaamiseen ja päivittäiseen käyttöön. mulla ei oikein oo tietoa mikä olis hyvä tietokone. hinnalla ei ole väliä kunhan on 300?-1000?.

Mikä hel***** järki on vaihtaa Win7 Vistaan ? Ei mitään tolkkua ajatuksessa.

Tarvitsetko näyttöä mukaan ?
Ja ilmeisesti siis sulla ei ole Win7 ennestään vaan vista ? Vai mitä tarkoitit ?

*edit*
Sori tuo kielenkäyttö, mutta vähän väsynyt itse vaihteeks. Elikkä siis, Windows 7 on moninpuolin parempi kuin Vista. Kevyempi, monipuolisempi ja vakaampi. Tässä nyt yksi paketti ilman näyttöä, näppistä tai hiirtä, ja Windows 7 mukaanlukien.

Toi on nyt suunniteltu hiljaiseksi, pelikäyttöön soveltuva (uusimmat pelit pyörii todella nätisti), sekä myös tulevaisuutta ajatellen päivityskelpoinen. Pelkästään tällä kokoonpanolla pärjäät hienosti vuosia eteenpäin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. marraskuuta 2011 @ 18:42

Senior Member

5 tuotearviota
_
13. marraskuuta 2011 @ 00:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hinnalla ei ole väliä kunhan on 300?-1000?.
Sisältyykö hintaan näyttö, näppis ym...?

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RatCon:
Mikä hel***** järki on vaihtaa Win7 Vistaan ? Ei mitään tolkkua ajatuksessa.
En kans tajua... Mutta toi ratconin paketti on ok. :)

Intel i5 2500K @4.2Ghz // Asrock Z68 Pro3 // Asus GTX 460 // Thermalright True Spirit // G.Skill 1600Mhz 4Gb // Nexus RX-5300 // Samsung Spinpoint F3 1Tb & Western Digital 1Tb in RAID0 mode // Aerocool V-Touch A mattamusta + 5kpl Fractal Design 120mm fans // Razer DeathAdder 3500DPI // DenQ 21" //
3DMark06 result: 25442

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2011 @ 00:06

AfterDawn Addict
_
13. marraskuuta 2011 @ 00:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkään en tajua että miksi joku haluaa vanhan bugisen ja hitaan Vistan! Sehän on yksi Windowsin epäonnistunut käyttis Win 95 lisäksi... Jos Win 7 verrataan Vistaan niin se on yli 10 kertaa parempi...
RatCon
AfterDawn Addict
_
13. marraskuuta 2011 @ 00:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri:
Minäkään en tajua että miksi joku haluaa vanhan bugisen ja hitaan Vistan! Sehän on yksi Windowsin epäonnistunut käyttis Win 95 lisäksi... Jos Win 7 verrataan Vistaan niin se on yli 10 kertaa parempi...
Veikkaan että kyseessä on henkilö, joka on tottunut vistaan eikä ole käyttänyt vistaa. Odotetaan kun sitä infoa tulee, sitten nähdään.
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. marraskuuta 2011 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan että kyseessä on henkilö, joka on tottunut vistaan eikä ole käyttänyt vistaa. Odotetaan kun sitä infoa tulee, sitten nähdään.
Seiskaa* ;)
Nojoo ei seiska on muuten melko samanlainen (graafisesti ja käytännöllisesti) kuin vista, mutta kaikki bugit on jätetty pois ja seiska no huomattavasti nopeampi.
Newbie
_
13. marraskuuta 2011 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näppis ja hiiri, näyttö tartten. Tiiän et windows 7 on parempi ku vista, pitäshän mun se tietää ku joutu koulus tekee näytön siitä aiheesta, mut jotkut pelit ei skulaa windows 7:kalla vaan vistassa, mulla on läppärissä vista ja mulla on tietokone joka on vähän paskana jo elikkä uus pitäisi ostaa, ja siinä käyttöjärjestelmä on windows XP

LadyFox5
BPVest
AfterDawn Addict
_
13. marraskuuta 2011 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näppis ja hiiri, näyttö tartten. Tiiän et windows 7 on parempi ku vista, pitäshän mun se tietää ku joutu koulus tekee näytön siitä aiheesta, mut jotkut pelit ei skulaa windows 7:kalla vaan vistassa, mulla on läppärissä vista ja mulla on tietokone joka on vähän paskana jo elikkä uus pitäisi ostaa, ja siinä käyttöjärjestelmä on windows XP
Lisätietoo tästä?

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
L_A
Junior Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest:
Lisätietoo tästä?
joka peli varmaa pyörii 7 jos kerta vistallaki. vista o älyttömä raskas käyttöjärjestelmä
AfterDawn Addict
_
13. marraskuuta 2011 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos Vista on 32 bittinen, niin sen pelit kyllä toimivat ainakin 32 bittisessä Windows 7 käyttiksessä...
RatCon
AfterDawn Addict
_
13. marraskuuta 2011 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos Vista on 32 bittinen, niin sen pelit kyllä toimivat ainakin 32 bittisessä Windows 7 käyttiksessä...
Ja 32-bit Windows7:ssa on vielä vähemmän järkeä kuin visvassa
AfterDawn Addict
_
13. marraskuuta 2011 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja 32-bit Windows7:ssa on vielä vähemmän järkeä kuin visvassa
Niin on sekin on totta jos koneessa on yli 3 gigaa keskusmuistia...
Newbie
_
14. marraskuuta 2011 @ 00:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai mikä tässä voisi olla vikana?

whats wrong with this picture
link

LadyFox5

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2011 @ 00:03

jjabi
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. marraskuuta 2011 @ 00:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjaimen asetuksissa vikaa taia näyttis muuten shaibana? Oletko siis ostamassa sitäkonetta vai et?
Newbie
_
14. marraskuuta 2011 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa joulukuussa uuden tietokoneen, vai jos ostais semmosen tietokonepaketin mikä olis jo valmiiks kasassa ja näyttö, hiiri, näppis, mukana, olen katsonut, hobby hallin sivuita ja netanttilan, kodinykkönen, verkkokauppan. En oikein tykkään keskusyksikön kasaamisesta, sain tarpeekseen koulus ku joutu kasaa koneita pala palalta..

LadyFox5
Mainos
_
__

_
RatCon
AfterDawn Addict
_
15. marraskuuta 2011 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ostamassa joulukuussa uuden tietokoneen, vai jos ostais semmosen tietokonepaketin mikä olis jo valmiiks kasassa ja näyttö, hiiri, näppis, mukana, olen katsonut, hobby hallin sivuita ja netanttilan, kodinykkönen, verkkokauppan. En oikein tykkään keskusyksikön kasaamisesta, sain tarpeekseen koulus ku joutu kasaa koneita pala palalta..
Tossa minkä laitoin sisältyy kasaus jos katsot tarkkaan. PAkettikoneet on suomeks sanottuna kusetusta. Virtalähteet on roskaa, jotka just ja just riittää kokoonpanolle. Emolevyt on mitä sattuu, ja päivitettävyys on huono. Lisäksi ne on vielä kalliimpia kuin itse kasatut setin, koska se anttila tai gigantti vetää oman osuutensa siitä välistä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > pitäs ostaa uud tietokone..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy