User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 20:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > apua kannettavan ostoon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua kannettavan ostoon
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jarei
Newbie
_
26. marraskuuta 2011 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Expertillä on tämmöinen: Hp Pavilion DV7-6110 Hinta oli 699? ( http://www.expert.fi/Tuotteet/Tietokone...HP---DV7-6110SO ) johon on huomiseen mahdollisuus saada 100? hyvitys HP:n kautta. Onko tuo kone täysin pommi vai ajaako asiansa?
Konetta ei käytetä pelaamiseen vaan elokuvien katsomiseen tv:n kautta, tarviiko siihen edes noin tehokasta? Vastausta kaipailisin kun huomenna menee tuo tarjous sitten.
Senior Member

6 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2011 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tarviis olla noin tehokas. Kyllä varmasti ajaa asiansa. Totuushan HP:n koneista on se että ei kestä ilman vikoja yhtä pitkään, kuin esim. asus. Jostain tilastoista luin että asuksen koneita oli vähiten viety huoltoon ja HP:ta ja Aceria eniten. Mutta kyllä HP:kin kestää jopa vuosia ilman hajoamista, jos et heittele konetta paljoa :)

Intel core i7 4700mq, nvidia geforce GTX765m,8GB, 750GB 7200rpm
AfterDawn Addict
_
27. marraskuuta 2011 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan hyvältä vaikuttaa ja HP koneet kestää samanverran kuin muutkin..... Ainakin minulla...
Senior Member

6 tuotearviota
_
27. marraskuuta 2011 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ihan hyvältä vaikuttaa ja HP koneet kestää samanverran kuin muutkin..... Ainakin minulla...

Oletko koitellut muita?

kaketus
Newbie
_
27. marraskuuta 2011 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asus on niin harvinainen kone että tokko kaikki huoltomiehet ovat edes kuulleet siitä.
AfterDawn Addict
_
27. marraskuuta 2011 @ 21:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 7520G:
Lainaus:

Oletko koitellut muita?
Olen. Asus/Acer/Dell/IBM... jokainen näistä on kestänyt minulla ja on edelleen käytössä... ( IBM on tosin nyt tuttavien käytössä, mutta hyvin toimii....
Senior Member

6 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2011 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, ei ole mikään käynyt huollossa kertaakaan?

AfterDawn Addict
_
28. marraskuuta 2011 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 7520G:
ok, ei ole mikään käynyt huollossa kertaakaan?
IBM läppäristä en tiedä, koska ostin sen käytettynä mutta muut ovat uudesta asti olleet minulla. Eikä mikään niistä ole vielä huollossa käynyt.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. marraskuuta 2011 @ 21:35

Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2011 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selevä. Sano sitten kun eka kone kärähtää nii tiedetään mikä kestää pisimpään :D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > apua kannettavan ostoon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy