Puhelinvertailu.comin testiin saapui tällä kertaa Samsungin Galaxy Note (GT-N7000), joka hämärtää puhelimen ja tabletin rajoja.
Puhelinten ruudut ovat kasvaneet tasaisesti viimeiset puolitoista vuotta ja Galaxy Notea voidaan pitää eräänlaisena huipentumana jatkuvalle kasvulle, sillä juuri enempää ei ruutua voida enää kasvattaa. Noten tapauksessa Samsung on lähtenyt hakemaan puhelimen ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Tietysti samsung galaxy note on ainakin mun mielestak,paras kaikessa just tammoisen olisin halunnut kun surffan paljon,pelailen ja katson videoita,koska vaikka mulla on seitsentuumainen tablet niin ei se aina ole mukana.
Katso vaikka joku video missä tuota käytetään.. kyllä se sieltä avautuu..
VArsinkin tuon paineentunnistuksen kanssa käyttökohteita on monia. Ja esimerkikis jonkin asian ylös kirjoituksessa/ piirtämisessä kynä on ehdoton, minulla kädet on kuin nippu kyrä, joten sormilla piirtäminen on aika epätarkkaa touhua.
Voi kun tuon Noten saisi ihan puhelimen koossa, eli esimerkiksi gs2 tuolla kynällä, niin kylläpä menisi kuumille kiville. Minä ostaisin ainaskinn, mutta omassa käytössä en oikein näe tuolle Noten kokoluokalle tarvetta.
Tietysti pienellä näytöllä tuo ei olisi niin hyödyllinen, mutta olisi 4.3" näyttö ihan kelvollinen.