Pakettikoneeseen uusia osia
|
|
teri92
Junior Member
|
17. joulukuuta 2011 @ 16:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei minulla on fujitsun pakettikone:
Fujitsu Siemens Amilo Pi 3410
- Pentium Dual Core E5200 2,5 ghz
- 3 Gb ram, ddr2/800mhz
- emolevy Fujitsu Siemens MS-7504VP-PV
- ja joskus itse vaihdettu ati radeon 4650
Eli haluaisin vaihtaa koneeseen prosssun (Intel Core 2 Quad Q8300 tai Core 2 Quad Q8400) ja näyttiksen (AMD Radeon HD 6770, 1GB GDDR5)
Käykö jompikumpi noista prossuista kantaan?
ja minkä virtalähteen joudun ostamaan, koska minulla on pakettikoneen virtalähde ja luulen että se ei riitä.
|
Kake41
Senior Member
2 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2011 @ 16:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa mennä koko laitos uusiksi. Mikä on budjettisi?
Virtalähteeksi ny ainakin XFX 550W.
|
teri92
Junior Member
|
17. joulukuuta 2011 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kake41: Taitaa mennä koko laitos uusiksi. Mikä on budjettisi?
Virtalähteeksi ny ainakin XFX 550W.
no aattelin prossun hinnaks noin 150? ja näyttiksee sama 150?.
uus kotelo 50?
ja virtalähteestä en tiedä mitään.. sanotaanko nyt vaikka 50??
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
17. joulukuuta 2011 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Paljon meinasit maksaa prossusta? Kanta on sama, se ei takaa et uus prossu toimis.
Onko poweri ATX kokoa?
Voi olla helpompaa pistää koko kone uusiksi.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|
Senior Member
13 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2011 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
osta suosiolla uusi kone kokonaan! Kerran pakketikonetta yrittänyt päivittää eikä tullut tulosta. Joten säästä itseltäsi se päänvaiva ja kasaa kunnon kerralla. Niin tiedät myös mitä siellä on sisällä sitten.
|
teri92
Junior Member
|
17. joulukuuta 2011 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Paljon meinasit maksaa prossusta? Kanta on sama, se ei takaa et uus prossu toimis.
Onko poweri ATX kokoa?
powerista en tiedä mutta emolevy on kait microatx
|
Mainos
|
  |
|
BPVest
AfterDawn Addict
|
17. joulukuuta 2011 @ 19:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teri92: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BPVest: Paljon meinasit maksaa prossusta? Kanta on sama, se ei takaa et uus prossu toimis.
Onko poweri ATX kokoa?
powerista en tiedä mutta emolevy on kait microatx
Poweri voi silti olla ATX. Mittaamallahan sen saa selville. Leveys 150 mm ja korkeus 86 mm nii on ATX.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
|