User Käyttäjä Salasana  

tiistai 17.6.2025 / 16:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > crc error !!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
crc error !!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
20. joulukuuta 2011 @ 00:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
APUA !!!!!

Auttakaa nyt joku viisas minua !! Olen taistellut koneen kanssa kohta kaksi viikkoa ja nyt on lähellä ettei rakkine löydä itteään jostain lammikosta !!

Ongelma on tää. Olen yrittänyt ladata dvd:tä tytölle sims peliä lataus alkaa ihan ok mutta jonkun ajan kuluttua tulee teksti crc error..... ja sitten jotain engalntia perään. Kokeilin toista peliä ja sama juttu. Joku viisas käsli vaihtaa dvd laitteen joten sekin on tehty ei auta. kova levy on vaihdettu sekä käyttis ajettu uudelleen, ei tulosta !!! käyttis on XP emolevy 4 core dual -vsta. Onko minulla vielä toivoa ????

terv. jamreero
BPVest
AfterDawn Addict
_
20. joulukuuta 2011 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koneen osat, varsinki poweri?

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
HeQu
Member

2 tuotearviota
_
20. joulukuuta 2011 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oletko kokeillut sitä sims dvd:tä toisessa koneessa? onko vika levyssä?
kokeile varalta vaihtaa myös dvd aseman kaapeli.

katso seuraavan kerran se koko virheilmoitus. se voisi selventää onko vika levyn lukemisessa vai kiintolevylle kirjoittamisessa.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
20. joulukuuta 2011 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti neuvoista mutta nyt meikäläistä onnisti !!! sain yhen hyvän vinkin ja kokeilin sitä helppo homma vaidettiin muisti kammat DDR II pois ja laatikosta käytetyt DDR I tilalle jo rupes pelittää !!!

kiitti vaan
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > crc error !!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy