User Käyttäjä Salasana  

tiistai 27.5.2025 / 21:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows tai rauta ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows tai rauta ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Arestone
Newbie
_
28. joulukuuta 2011 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En löytänyt parempaa paikkaa tälle topickille vaikka etsin. ja olen pahoillani jos on väärässä paikassa. Mutta asiaan.

Koneessani ollut jo hetken vikoja, mitä en ole itse saanut ratkottua, joten ajattelin kääntyä teidän puoleenne. Koneeni ei aina käynnisty vaikka virrat menevät päälle. tuulettimet rupeavat pyörimään, mutta kone ei niin sanotusti buuttaa. Ei edes biossiin asti, näyttöihin ei edes tule mitään. Normaalisti koneen käynnistyessä kuuluu piip ääni jonka jälkeen kone käynnistyy. Mutta joskus sitä ei kuulu eikä kone käynnisty. Joskus kone toimii moitteetta viikkoja, mutta sitten kun vika kerran ilmenee, ilmenee se moneen kertaan.

Kun vika on ilmennyt olen ottanut koneesta virrat kokonaan pois, irroittanut virtapiuhan ja tätä kautta yrittänyt kikkailla. Mutta olen todennut että se ei auta asiaan. Joskus dvd asemanikin tekee sellaista että siinä ei ole virtaa ollenkaan koneen ollessa päällä.

Olisiko vikana liian pieni poweri vaiko rikkinäinen emo? Koneeni on siis itse kokoamani.

Sitten rauta:

Prossu: AMD phenom || x6 1090T
Emo: Asus m4A87TD EVO
Näyttis: Ati radeon hd 6870
Koppana: Antec sonata 3
Virtalähde: Antec kopan mukana tuleva 500w virtalähde.
Keskusmuisti: 8gb En muista muuta tietoa näistä.

Jos jotain jäi kertomatta kysyä voi. :)
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2011 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile toisella powerilla ja tarkista liitännät.. mut joo, poweri vialta kuulostaapi..
Arestone
Newbie
_
28. joulukuuta 2011 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin vähän epäilenkin koska poweri on kerran jo lauennut.. Mutta odotellaan vielä jos jotkut muut vastaisi ja kertoisi omat mielipiteensä. :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows tai rauta ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy