prossun tuuletin pyörii liian kovaa
|
|
airsoftaaja
Junior Member
|
30. joulukuuta 2011 @ 00:17 |
Linkki tähän viestiin
|
asensin tähän koneeseen uusi emo koska kone oli sökö ja kaikki toimii paitsi prosessorin tuuletin pyörii täysillä lepotilassakin ja aiheuttaa tämän takia tosi kovaa ääntä. miten tämän hiljentäisi?
|
Newbie
|
30. joulukuuta 2011 @ 00:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti airsoftaaja: asensin tähän koneeseen uusi emo koska kone oli sökö ja kaikki toimii paitsi prosessorin tuuletin pyörii täysillä lepotilassakin ja aiheuttaa tämän takia tosi kovaa ääntä. miten tämän hiljentäisi?
Kokeile ladata joku ohjelma jolla noita tuulettimia voisi säätää kuten vaikka
speedfan. Ja kato että muuten asetukset oikein.
En mikää ammattilainen ole, mutta näin mä tekisin.
Ja en pysty lisäämään linkkiä mutta googlaa Speedfan.
|
airsoftaaja
Junior Member
|
30. joulukuuta 2011 @ 00:36 |
Linkki tähän viestiin
|
ei oikeen auta...Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TeemuaR: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti airsoftaaja: asensin tähän koneeseen uusi emo koska kone oli sökö ja kaikki toimii paitsi prosessorin tuuletin pyörii täysillä lepotilassakin ja aiheuttaa tämän takia tosi kovaa ääntä. miten tämän hiljentäisi?
Kokeile ladata joku ohjelma jolla noita tuulettimia voisi säätää kuten vaikka
speedfan. Ja kato että muuten asetukset oikein.
En mikää ammattilainen ole, mutta näin mä tekisin.
Ja en pysty lisäämään linkkiä mutta googlaa Speedfan.
tiiän ton mutta ei oikeen auta...
H3933333333333
|
Coot
Member
|
30. joulukuuta 2011 @ 00:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2011 @ 08:43 |
Linkki tähän viestiin
|
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
AfterDawn Addict
|
30. joulukuuta 2011 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Bios päivitys voi myös auttaa asiaan. Ainakin minun koneeseeni oli saatavilla Bios päivitys, joka korjasi tuuletinta.
|
airsoftaaja
Junior Member
|
30. joulukuuta 2011 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Bios päivitys voi myös auttaa asiaan. Ainakin minun koneeseeni oli saatavilla Bios päivitys, joka korjasi tuuletinta.
onhan tuossa uudempi bios kuin siinä vanhassa emossa, joka oli paska HP:en muokkaama
H3933333333333
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
6 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2011 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan se tuuletin 4-pinninen PWM-ohjattu? Ja onhan se CPU-Fan-paikassa kiinni? Entäs BIOS:n astukset; onko sieltä säädetty joku tietty tuuletinprofiili tai jopa mahdollisesti vain asetettu vakiokierrokset?
Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
|