User Käyttäjä Salasana  

lauantai 12.7.2025 / 19:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > värilasermonitoimi epson vai samsung
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
värilasermonitoimi Epson vai Samsung
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kale22
Member
_
13. tammikuuta 2012 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kahden vaiheilla:

Epson AcuLaser CX16/17 vai Samsung CLX- 3185.

Muut m,erkit menee turhan kalliiksi.

Onko edellisistä - tai vastaavista - kokemuksia- suosituksia - ja miksi?

Kale

kale22
AfterDawn Addict
_
13. tammikuuta 2012 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kale22:
Olen kahden vaiheilla:

Epson AcuLaser CX16/17 vai Samsung CLX- 3185.

Muut m,erkit menee turhan kalliiksi.

Onko edellisistä - tai vastaavista - kokemuksia- suosituksia - ja miksi?

Kale
Itselläni ainaskin Samsungista hyviä kokemuksia.
Toista vuotta käytössä Samsung CLP-325 värilaser.
Hyvin on tähän asti pelannut.
Samsungissa edulliset & riittoisat värit.
Tietenkin tulostusten määrä ratkaisee värien riittoisuuden.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/20760

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 12:37

AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2012 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CLX-mallin saa myös verkkotulostimeksi erittäin helposti. Halvimmat eBayn USB-to-LAN -tulostinboxit/adapterit muuntavat tuon onnistuneesti verkkotulostimeksi. Toki skannaus toimii sitten vain USB-tikulle, mutta ei se itseäni ainakaan haittaa.

Epsonista ei ole itselläni minkäänlaista kokemusta.
kale22
Member
_
13. tammikuuta 2012 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaksi kysymystä:

1.Minkä kokoiset oli uuden laitteen mustekasetit, tavalliset vai vajaat/pienemmät?
2. Paljonko maksaa värikasetit, onko monen hintaisia, mita olet käyttäny?

kale
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2012 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. En tiedä tilavuutta. Valmistaja ilmoittaa noin 1500 sivua / väri. Itse olen tulostanut lähinnä mustana ja noin 600 sivun jälkeen näyttää 49% jäljellä. En ole joutunut edes vaihtamaan vielä.

2. Uusi kasetti maksaa jotain 40e toimitettuna / väri (tarvike).
esim.
http://www.variaine.fi/epages/Innofis.sf/?ObjectPath=/Shops/Innofis/Products/CLT-K4072S-TA

Muut värit ovat tulostimessani päälle 80% kun niitä tulee jostain syystä säästeltyä. Tuo jauhe ei kuivu, joten ei väliä miten harvakseltaan tai tiuhaan tuolla tulostelee. Sanoisin, että aika riittoisat ovat kasetit eikä uusi kasetti maksa enemmän kuin itse tulostin. Ajattelin ensin lastuttaa tuon laitteen ja täyttää pelkän jauheen itse kasetteihin, mutta tuohon hintaan ei kannata edes vaivautua etsimään opasta miten laite avataan :)

EDIT: cdon.com tai jimms.fi saa halvimmalla tuon laitoksen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 22:33

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
13. tammikuuta 2012 @ 23:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kale22:
Kaksi kysymystä:

1.Minkä kokoiset oli uuden laitteen mustekasetit, tavalliset vai vajaat/pienemmät?
2. Paljonko maksaa värikasetit, onko monen hintaisia, mita olet käyttäny?

kale
Tossa juttua aijemmassa ketjussa.
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f...i_laser-921137/

Samat värikasetit käy Samsung.CLP-325 ja CLX-3185 tulostimiin.

Laitetaan vielä tähän.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/37494

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2012 @ 23:53

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tulostimet, näppäimistöt ja muut tietokoneen lisälaitteet > värilasermonitoimi epson vai samsung

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy