Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Stympel: selvä peli, joo ei auta itku markkinoilla ja odotellaan si kärsivällisesti. saa nähä mitä paskaa sieltä tulee takasi
Toi 14 päivän postimyynnin palautusoikeus on tossa tilanteessa turha. Muuten voit valittaa vaikka hitaasta huollosta ja siitä et kone toimitettiin viallisena jnejne.
Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Stympel: selvä peli, joo ei auta itku markkinoilla ja odotellaan si kärsivällisesti. saa nähä mitä paskaa sieltä tulee takasi
edit. onko mulla sitte vaa huonoa tuuria vai onko jollakin muulla ollu ongelmia systemastoren kanssa?
Ei auta ei. Itku,
Luuletko et oot eka, joka on ostaessa saannut paskaa käsiin.?
Toinen juttu on se, et hoitaako myyjä toimivaa tilalle, vai laistaa paskan toimituksesta.
Joo lähetin näytönohjaimen takuuseen syyskuun vikalla viikolla (gigabyte gtx560ti, tehdasasetukset artifaktas unigineheavenissä ja tuli random-kaatumisia peleissä), kortti kävi maahantuojalla asti ja ilmoittivat että ei kortissa oo mitään vikaa.
No ei ole vikaa ei mutta kun uutenavuotena sitten sain kortin takasin ja aloin pelaamaan bf3 niin alle minuutti niin oli peli jo kaatunut. Testasin uudestaan ja sama homma :)
Pienet naurut päälle, alikellotin kortin ja ei oo kaatunut.
Tämä siis systemastoren kanssa, en jaksa alkaa tuon kanssa enää värkkäämään joten vinkkinä vaan että saattaa kestää sit jonkin aikaa...
En nyt halua alkaa firmaa haukkumaan mutta silentrigin asiakaspalvelu on kyllä aivan eritasolla mitä itse olen kokenut...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti youpekkad: Joo lähetin näytönohjaimen takuuseen syyskuun vikalla viikolla (gigabyte gtx560ti, tehdasasetukset artifaktas unigineheavenissä ja tuli random-kaatumisia peleissä), kortti kävi maahantuojalla asti ja ilmoittivat että ei kortissa oo mitään vikaa.
No ei ole vikaa ei mutta kun uutenavuotena sitten sain kortin takasin ja aloin pelaamaan bf3 niin alle minuutti niin oli peli jo kaatunut. Testasin uudestaan ja sama homma :)
Pienet naurut päälle, alikellotin kortin ja ei oo kaatunut.
Tämä siis systemastoren kanssa, en jaksa alkaa tuon kanssa enää värkkäämään joten vinkkinä vaan että saattaa kestää sit jonkin aikaa...
En nyt halua alkaa firmaa haukkumaan mutta silentrigin asiakaspalvelu on kyllä aivan eritasolla mitä itse olen kokenut...
mjoo no ton mun paketin ei toivottavasti pitäs kestää kauemmin ku niitten kokoomis virhehä toi selvästi on :) jos rupee urputtaa jotain niin onhan ehkä sekin vaihtoehto että ottaa yhteyttä kuluttajalautakuntaan siinä vaiheessa.
joo jatkossa mietin parikertaa kun tilaan tuolta mitään