User Käyttäjä Salasana  

tiistai 17.6.2025 / 00:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevyn alustaminen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovalevyn alustaminen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Haka1a
Newbie
_
18. tammikuuta 2012 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli tommosta kysyisin, oon aika noviisi näis tietokonee rakennusasiois, ja oon ostamas muute uutta konetta, mutta kovon ja levyaseman ottaisin vanhasta koneesta, mutta miten kovalevyn alustaminen onnistuu?

AMD Phenom II x4 960T BE @4,0 GHz | CoolerMaster Hyper TX3 | Gigabyte GA-970A-UD3 | Club 3D Radeon R9 270X | Kingston HyperX 2x4GB DDR3 1600MHz | XFX 550W Core Edition | Fractal Design core 3500
BPVest
AfterDawn Addict
_
18. tammikuuta 2012 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Haka1a:
Joo eli tommosta kysyisin, oon aika noviisi näis tietokonee rakennusasiois, ja oon ostamas muute uutta konetta, mutta kovon ja levyaseman ottaisin vanhasta koneesta, mutta miten kovalevyn alustaminen onnistuu?
Laita käyttisromppu asemaan, boottaa siltä, formatoi.

Want to get your a** kicked? Wear BritishPetroleumVest and have a trip in Mexico!
Toms Hardware: Näistä syistä niin ikävää kuin se onkin, alle 200 dollarin hintaluokasta ei löydy yhtään suosittelemisen arvoista AMD-prosessoria..
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kovalevyn alustaminen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy