ainakin toimivat loistavasti, itsellä E7400 varakoneena ja se nyt ei ole paljoa tehokkaampi vakiona 2.8ghz itse tosin nykyää kellottanu vaatimattomasti 3Ghz vaan jottei ongelmia tulisikaan. Tosin enenpi näyttis on se pullonkaula itsellä kun on 8600 GTS :)
E6750 on kyseessä, sen unohdin mainita. Kiitos vastauksesta. Itse en pelaile noin raskaita pelejä, joten varmasti riittää minulle. Toki näytönohjain on asia ihan erikseen :)
//:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Patti12: Oletko ostamassa kyseistä prosessoria? Jos olet niin älä osta sitä missään nimessä uutena. Hinta/laatusuhde surkea.
Kiitos tuosta tiedosta, ainakaan uutena en tuota osta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DJlehtokurppa: E6750 on kyseessä, sen unohdin mainita. Kiitos vastauksesta. Itse en pelaile noin raskaita pelejä, joten varmasti riittää minulle. Toki näytönohjain on asia ihan erikseen :)
Oletko ostamassa kyseistä prosessoria? Jos olet niin älä osta sitä missään nimessä uutena. Hinta/laatusuhde surkea.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti DJlehtokurppa: E6750 on kyseessä, sen unohdin mainita. Kiitos vastauksesta. Itse en pelaile noin raskaita pelejä, joten varmasti riittää minulle. Toki näytönohjain on asia ihan erikseen :)
Oletko ostamassa kyseistä prosessoria? Jos olet niin älä osta sitä missään nimessä uutena. Hinta/laatusuhde surkea.
Jep murosta löytyy halvalla noita 775 kantasia :) Ajattelinkin ettei tässä uutta olla ostamassa.