Kotelon modaus
|
|
teeemuh
Newbie
|
1. helmikuuta 2012 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä löytyy tommone perus musta koppa, sivu ikkuna löytyy ja vielä ois tarkotus vähä hienommaksi pistää. Olisiko porukoilla ehdotuksia? Itte aattelin että vois myös kotelon sisältä maalata jollain eri värillä sillä tuo likaisen harmaa on kohtuullisen ruman näköinen (: parit vihreet ledituulettimet ja 1 neonvalo putki jo löytyy. Ehdotuksia tulemaan!
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2012 @ 13:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehdotuksia tulee, kunhan heität vaikkapa fotoa tuosta kopasta. Vaikea vinkata mitään ilman koteloa näkemättä.
Sisuksien maalaamisesta varmasti on useita juttuja, oman vanhan kopan sisuksen vetäisin mattamustalla sprayllä.
Mastonilta ainakin saa hyvän ja melko edullisen setin, eli jos mustaa haluat, niin alkuun harmaa pohja spray, sitten mattamusta/kiiltävä jos sellaisen haluat, sitten päälle lakkakerros, tulee melko kestävä ja lakka suojaa kohtuullisesti myös naarmuilta..
Yleisesti ledi tuulettimista, ovat monen kokeilleen mielestä melko äänekkäitä, mutta koska toi asia on niin kovin subjektiivinen, en siihen ota sen enempiä kantaa. Hiljaisen ja näyttävän kokoonpanon saat myös hyvillä tuulettimilla sekä ledi nauhoilla.
Jos enempi olet modaamisesta kiinnostunut, kannattaa suunnata allthemods.com:iin, siellä on runsaasti sekä suomeksi että englanniksi opastusta, muiden ihmisten projekteja ympäri maailman. Suosittelen sivustoa oikein lämpimästi!
Fractal Design Arc Midi + 4x140mm + 1x120mm Arctic Cooling, ASRock Extreme4 970, Phenom II X6 1090T @ 3.8GHz + Phanteks PH-TC14PE, 8GB DDR III @ 1600MHz, Palit GTX 570, Seagate 500GB + 1TB HDD, Samsung DVD-RW, Corsair HX620W.
Netti: DNA 4G @ Sierra Wireless
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2012 @ 14:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Sinne kotelon jonkinmoiseen sinkitty/galvanoituun pintaan ottaa maali todella huonosti kiinni, oman kopan maalailin puolikiiltävällä mustalla sisältä, maali vain lähtee pienelläkin kynnen vahinko raapaisulla irti.
Vaikka pesin kotelon erikois rasvanpoistajalla joka on oikein tarkoitettu autojen ym. puhdistukseen ennen maalin päälle vetämistä ei autta, kotelo pitäis saada varmaan jonnekin +80c lämpötilaan ja kuivua samassa lämpötilassa että maali todella ehkä pysyy jokseenkin kunnolla kiinni.
______________________________________________________________________________________________
Ledeissä on omassa tapeeksi kun virta ja kiintolevyn valo, onneksi ton kirkuvan sinisen virtavalon sai emon biosista pois päältä koneen päällä ollessa, + eipähän vlkuttele enää lepotilassakaan.
|
teeemuh
Newbie
|
2. helmikuuta 2012 @ 13:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu kuvaa pistän heti kun on maalit kuivunu etupaneelista. Tuulettimen aukon tein etupaneeliin ja etupaneelin keskiosa hopeella ja reunat mustalla. Mitähän väriä suosittelisitte nyt sitten sen kotelon sisustan? Ledien ystävä kun olen nii musta väri varmaan vähän imee valoo. Itse ajattelin ehkä ihan hopeella tai sitten jollain siniselläkin voisi onnistua..
|
Senior Member
32 tuotearviota
|
2. helmikuuta 2012 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teeemuh: Juu kuvaa pistän heti kun on maalit kuivunu etupaneelista. Tuulettimen aukon tein etupaneeliin ja etupaneelin keskiosa hopeella ja reunat mustalla. Mitähän väriä suosittelisitte nyt sitten sen kotelon sisustan? Ledien ystävä kun olen nii musta väri varmaan vähän imee valoo. Itse ajattelin ehkä ihan hopeella tai sitten jollain siniselläkin voisi onnistua..
Kyllä tuossa mustassa on ainakin se etu, jos laittelet erivärisiä saimoin paikat jossa ledit sijaitsevat ne erottuu varmasti selkeämmin kun jostakin peilaavasta väristä, joka saattaa sitten tuoda jonkinmoisen joulukuusi näkymän/fiiliksen.
Kiiltävät värit ainakin peilaa mustaa myöten, ja melkoisella varmuudella tuovat sen kuusifiiliksen.
|
Boss93
Senior Member
10 tuotearviota
|
2. helmikuuta 2012 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos vaan aika, hermot ja taidot riittää, niin voit myös kaivertaa/ kaiverruttaa kotelon ikkunaan jonkinmoista kuvaa. Tulee meinaan aika hieno kun sen valaisee ledeillä
AMD FX-6300 @4,4GHz/Asus M5A99X EVO R2.0/Ram: 10GB DDR3 /Magicool DIY watercooling /Asus GTX650 Direct CU 1GB /Silverstone 500W Strider plus modular /Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio 7.1 SB1040 /Intel 330 120Gb SSD + SG Barracuda 7200.10 250Gb + SG Momentus 5400.6 500Gb + WD 5400RPM 250Gb /Fractal Design ARC XL /Samsung 940BF & Syncmaster TA350 & Eizo Flexscan S1910/Samsung Bluray Combo SATA 12X /Razer Lycosa /Razer Carcharias & Creative Desktop theater 5.1 DTT2500 Digital /Razer Naga /Win 8.1 Pro 64
|
Mainos
|
  |
|
teeemuh
Newbie
|
2. helmikuuta 2012 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti power_age: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teeemuh: Juu kuvaa pistän heti kun on maalit kuivunu etupaneelista. Tuulettimen aukon tein etupaneeliin ja etupaneelin keskiosa hopeella ja reunat mustalla. Mitähän väriä suosittelisitte nyt sitten sen kotelon sisustan? Ledien ystävä kun olen nii musta väri varmaan vähän imee valoo. Itse ajattelin ehkä ihan hopeella tai sitten jollain siniselläkin voisi onnistua..
Kyllä tuossa mustassa on ainakin se etu, jos laittelet erivärisiä saimoin paikat jossa ledit sijaitsevat ne erottuu varmasti selkeämmin kun jostakin peilaavasta väristä, joka saattaa sitten tuoda jonkinmoisen joulukuusi näkymän/fiiliksen.
Kiiltävät värit ainakin peilaa mustaa myöten, ja melkoisella varmuudella tuovat sen kuusifiiliksen.
Tällä hetkellä olen mattamustan kannalla (:
|