User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.10.2025 / 15:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > msi hd 6950 2gb
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MSI HD 6950 2GB
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
IDontRlyH8You
Junior Member
_
4. helmikuuta 2012 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heii mulla on tälläset spectit

MSI HD 6950 2GB

X4 960T BE

Vengeance 8GB

990FX Xtreme3

ettää mistä mä saisiin näitä ajureita näihin koska ymmärtäekseni tuo näytönohjain on aika hyvä ja mä saan sillä minecraftin pyörimään vain 30-50 FPS ja entisellä shaiba läppärillä tuli 60-90 että mikäs on ongelmana ajurit vai jtn.

vai pitäisikö jostain vaihtaa näitä asetuksia tai jtn ehdotelkaa tarvitsen apua. :(
Member
_
4. helmikuuta 2012 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx tuolta löytyy ati/amd ajurit, tarkista ensiksi mitkä ajurit ovat tällähetkellä.

Asrock Extreme 3 gen3 Z68/I5 2500K@4,5Ghz+CM 212-EVO/Asus GeForce 560Ti DirectCUII@980mhz,4200mc 1GB/1TB 3,5"+Kingston SSD 200V+ 120Gb/Acer P236H/HyperX DDR3 8GB@1600Mhz/Nexus RX-6300
IDontRlyH8You
Junior Member
_
4. helmikuuta 2012 @ 12:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rihmasto:
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx tuolta löytyy ati/amd ajurit, tarkista ensiksi mitkä ajurit ovat tällähetkellä.
öööhh oon katoos aikaa nuubi tässä mistäs mä ne löydän
IDontRlyH8You
Junior Member
_
4. helmikuuta 2012 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sain furmarkilla average fps 90 kun päivitin ja käytin full reslootioita
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. helmikuuta 2012 @ 22:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minecraftiin kannattaa laittaa uusimmat patchit ja perehtyä ja asentaa optifine. Se poistaa lagipiikit ja parantaa fps:ää.

Sigun koneella kaikki asetukset tapissa (minecraft 1.8.1 +optifine) pyörii minecraft avg. 70-80 FPS. Huom. Optifinen asennuksen jälkeen minecraftissa on loputon määrä eri suorituskykyyn vaikuttavia asetuksia.

"Jos se ei ole rikki, korjaan sitä kunnes se on"

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. helmikuuta 2012 @ 22:02

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > msi hd 6950 2gb

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy