User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.10.2025 / 07:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > vanha näyttis temppuilee, ostanko uuden ja minkä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vanha näyttis temppuilee, ostanko uuden ja minkä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ninukka
Newbie
_
24. helmikuuta 2012 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on HP Pavilion Elite HPE-110sc koneena ja oletettavasti näytönohjain on alkanut temppuilemaan. Normaalissa internetin selailussa kaikki toimii hyvin, mutta kun aukaisen pelin niin muutaman minuutin jälkeen näyttö ei saa signaalia.

Näytönohjaimena minulla nyt on GeForce GT230 ja se tarvisi vaihtaa uudempaa joka tapauksessa. Olen miettinyt GeForce GTX 560 Ti'tä korvaajaksi mutta pitääkö minun ostaa myös uusi virtalähde nykyisen 460 wattisen tilalle? Vai olisiko helpompi tyytyä GeForce GTX 560'en vai vaatiko sekin enemmän virtaa?
Moderator

6 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2012 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvitä virtalähteen merkki ja malli. Watit yksinään eivät kerro mitään.
Lisäksi pitäisi tietää, minkä mittainen näyttis koneeseen mahtuu ja mitä muut osat ovat. Hitaalle prossulle on turha ostaa kallista näyttistä.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Senior Member

9 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2012 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulisin, että virturi on Deltacon, koska itselläni vastaava kone paremmalla näyttiksellä. Siinä on juurikin tuollainen 460 wattinen Delta. Prossu on i5 750, eli ei tuskin muodusto pullonkaulaksi.

i5 750 - Gigabyte GTX 770 - Kingston V200 120GB - 5.1 Surround - Define R4 - SF Golden Green Pro 500W
Pakettikonetta ostamassa? LUE: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
Miten kasata tietokone? http://www.youtube.com/watch?v=d_56kyib-Ls
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > vanha näyttis temppuilee, ostanko uuden ja minkä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy