User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 16:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > mikä ohjelma nopein?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä ohjelma nopein?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mika_n
Account closed as per user's own request
_
4. heinäkuuta 2004 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ajattelin ku käytin tota WINMX,se ainakin tuntu pirun hitaalta!! oisko jotain vielä nopeempaa ohjelmaa??
Ja onko tämmösiä suomalaisia ohjelmia??

Amd Athlon 2600+, 768 DDR, 80gb, Ati Radeon 9200 CLub3d 128mb
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
5. heinäkuuta 2004 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
selaa vanhoja viestejä! Löytyy tietoa kaikista P2P-softista....
Moderator
_
5. heinäkuuta 2004 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita itse niitä ja käytä sitä mistä tykkäät.
Tossa ny 1 ketju: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/88291

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Member
_
5. heinäkuuta 2004 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kenellä on kiire?
Pari gigaa ku imet päiväs niin kovo on täynnä muutamas kuukaudes :) suosittelen DC++
Member
_
5. heinäkuuta 2004 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huoh... kumpa oliskin yksi ohjelma jolla löytäisi kaikki mahdolliset tiedostot ja ne tulisivat aina niin nopiaan kuin kaista antaa myöten... sellaista vaan ei ole, ja jokainen kokeilkoot itse mikä on itselleen paras vaihtoehto...
Newbie
_
16. heinäkuuta 2004 @ 19:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuka tykkää mistäkin?Itse suosittelen dc++ ja Bittorenttia.

www.dcplusplus.com
Mainos
_
__

_
piiska
Senior Member
_
17. heinäkuuta 2004 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emule: Hidas, mutta tulee ihan hyvää vauhtia kuhan jaksaa ootella.

DC++: Nopea ja varma. Käytän itekki.

WinMX: Jos musaa (yksittäisii kappaleita) lataa, niin ihan kohtalaisen nopee.

Bittorrent: Ei toimi mulla kunnolla, mutta kyllä sillä tulee ihan hyvää vauhtii.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > mikä ohjelma nopein?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy