User Käyttäjä Salasana  

tiistai 10.6.2025 / 09:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelonvalintaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotelonvalintaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kaupunkinuori
Newbie
_
2. toukokuuta 2012 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, olen ostamassa uutta koteloa kokooonpanolleni, ja olen päätynyt hankkimaan joko fractalin r3:n tai cooler masterin 690 black& whiten. Revikoiden puolesta molemmat ovat hyvälaatuisia ja r3:sta on myös olemassa enemmän positiivista käyttäjädataa. CM 690:ssa minua houkuttaa, että se on aavistuksen uudempi ja tyylikkäämpi sekä siinä on yksi tuuletin enemmän vakiona.

Onko afterdawnilaisilla omakohtaista kokemusta black & whiten kopasta? Valinta taitaa joka tapauksessa syntyä enneminkin mieltymyksen kuin faktojen valossa, koska kyseessä on kaksi hyvää koteloa.

Hintaa r3:lla on jimmsin murotarjouksessa 79?, (http://www.jimms.fi/tuote/FD-CA-DEF-R3-BL-25BBS)
CM 690 II Black& White kustantaa 99? (www.jimms.fi/tuote/RC-692A-KKN5-BW)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. toukokuuta 2012 @ 09:10

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kotelonvalintaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy