Ostin juuri uuden koneen ja siihen emoksi Asus P8Z77-v LX:n.
Minulla on 100/10 nettiyhteys ja edellisellä koneella kaikki toimi hyvin,
mutta tämän uuden emon kanssa nopeus uploadissa on about 1 megaa. Mulla on toinen kone vieressä ja se näyttää heti 7 megan vauhtia. Olen ajanut kaikki uudet ajurit tälle emolle ja asentanut vain microsoft security essentialin, jossa ei ole syy. Poistin sen ja nopeus oli yhtä kehno.
Mikä siellä jarruttaa vauhtia? Ja esim. speedtestillä kestää 5-10 sekuntia ennenkuin lähtee uploadaamaan mitään, kun entisellä koneella lähti heti download testin jälkeen.
Olen ajanut microsoftin fix it- ohjelmia yms. eikä missään muka ole mitään vikaa. wtf?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Onko ajurit kunnossa? Mikä käyttis? Katso käynnistä-> tietokoneeesta hiiren oikeella hallitse ja sitten laitehallinta että mitä sanoo.
Käyttis on windows home premium 64-bittinen. Ajurit olen päivittänyt moneen kertaan asuksen kotisivuilta ja mukana tulleella asennuscd:llä.
Verkkosovitin on Realtek PCIe GBE Family Controller. Sieltä olen myös kokeillut päivittämistä muttei mitään vikaa kuulemma ole..
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti puuliiter:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Onko ajurit kunnossa? Mikä käyttis? Katso käynnistä-> tietokoneeesta hiiren oikeella hallitse ja sitten laitehallinta että mitä sanoo.
Käyttis on windows home premium 64-bittinen. Ajurit olen päivittänyt moneen kertaan asuksen kotisivuilta ja mukana tulleella asennuscd:llä.
Verkkosovitin on Realtek PCIe GBE Family Controller. Sieltä olen myös kokeillut päivittämistä muttei mitään vikaa kuulemma ole..
''windows home premium 64-bittinen'' XP, vista vai 7?
Ainakun päivität ajurit pitää poistaa ensin vanhat.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti puuliiter:
''windows home premium 64-bittinen'' XP, vista vai 7?
Ainakun päivität ajurit pitää poistaa ensin vanhat.
siis ihan uusi kone eli win 7. latasin siis ajurit ensimmäistä kertaa koneelle. oon poistanut ja asentanut uudestaan muttei auta. voisko vika olla emolevyssä? ihmettelen koska downloadnopeus on maksimi mutta ulosmeno ei meinaa mennä edes päälle ja sitten rohisee alle 1 megaa