Kaverille olis tosiaan tarkoitus kasata mahdollisimman halpa kone. Pääasiassa nettikäyttöön, välillä tarkoitus katsoa jotain elokuvia. Kiintolevy ja käyttöjärjestelmä löytyy, eipä oikeastaan muuta. Pelkkä keskusyksikkö pitäisi saada.
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Itse kyllä pistäisin vielä 50e lisää ja ostaisin halvan läppärin. Sen saa samalla lailla kiinni telkkariin tai näyttöön ja tukee erillistä näppäimistöä ja hiirtä.
Mutta vielä tuohon omasi hintaan niin en usko että hirveän paljon tuota halvemmalla saa tietokonetta paitsi käytettynä. Tietysti muutamia euroja saattaa tippua jos rupeat hintavertailun kautta katsomaan osia mutta ei paljon.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo: Itse kyllä pistäisin vielä 50e lisää ja ostaisin halvan läppärin. Sen saa samalla lailla kiinni telkkariin tai näyttöön ja tukee erillistä näppäimistöä ja hiirtä.
Mutta vielä tuohon omasi hintaan niin en usko että hirveän paljon tuota halvemmalla saa tietokonetta paitsi käytettynä. Tietysti muutamia euroja saattaa tippua jos rupeat hintavertailun kautta katsomaan osia mutta ei paljon.
Oon vaan ite kaverille suositellu että ostais kuitenkin ihan pöytäkoneen niin on sitten helpompi rueta joskus päivittämään. Ja esim tuossa omassa ja Geretin kokoonpanossa olis aika selvä sitten ensimmäinen päivitys ihan erillinen näytönohjain.
Eli 300? hujakoilla taitaa saada halvimmillaan kohtuu paketin.
Jos kärsivällisyys vaan riittää, niin käytettynä kasaa tosi kovia koneita halpaan hintaan. Se vaatii vain myyntipalstojen pitkällistä kyttäystä hyvien osien varalta.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Jos kärsivällisyys vaan riittää, niin käytettynä kasaa tosi kovia koneita halpaan hintaan. Se vaatii vain myyntipalstojen pitkällistä kyttäystä hyvien osien varalta.
Ei taida riittää kun ei tule tosiaan omaan käyttöön. :D Ajattelin että jos pienellä vaivalla saisin kasattua tuon koneen. Kaveri ei tosiaan ymmärrä senkään vertaa koneen osista niin ei voi edes delegoida tuota myyntipalstojen kyttäystä hänelle.