User Käyttäjä Salasana  

tiistai 10.6.2025 / 09:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uuden prossucoolerin ostoapua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uuden prossucoolerin ostoapua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
28. toukokuuta 2012 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli,olen aikeissa ostaa Mugen3 cooleria,mutta minua vaivaa yksi asia,kumpi noista kahdesta on parempi?se hiljaisempi malli,vaiko tuo normaali malli, hiljaisuus olisi toki ihan hyvä,en vain ole oikein varma asiasta,ja prosessorina on tuo 960T 3Ghz x4 jonka mahdollisesti yritän unlocata kun uuden coolerin on saanut alle,

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2012 @ 17:27

AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2012 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieman uppia jos saisin tilauksen piakkoin tulemaan,kun on uuteen koppaan kasaus samalla kun laitan uuden coolerin,olen myös samalla ostamassa mahdollisesti ostamassa tahnaa prossuille ja näyttiksille,niin onko tuo siihen kelpaavaa miten?
http://www.jimms.fi/tuote/AK-455

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Rasaz
Member
_
29. toukokuuta 2012 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite ottaisin tän coolerin. http://www.jimms.fi/tuote/HR-02-MACHO
Ei tarvii ottaa erillisiä tahnoja mukaan.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
29. toukokuuta 2012 @ 20:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en meinannutkaan tuohon mugeniin ottaa uusia tahnoja,ajattelin vain ostaa tuon tahnatuubin kun minulla on miljoona ja yksi muuta konetta,jotka kaipaisivat tahnoja,ja en usko että tuo macho mahtuu tuohon http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f...i_nro_2-930126/ tulevaan kotelooni,... ja olen tuon mugenin kannalla,mutta siihen kaipaisin apua,että kumpi noista on parempi,että kannattaako tuosta 2 tuulettimen mugenin versiosta maksaa tuota 3 euroa lisää?
E:Mugen 3 lähti tilaukseen

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. toukokuuta 2012 @ 22:19

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uuden prossucoolerin ostoapua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy