User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 01:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kummat peli kuulokeet?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kummat peli kuulokeet?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tuoppi258
Junior Member
_
2. kesäkuuta 2012 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näistä kahdesta aattelin valita, mutta en tiedä kumpi on parempi

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...-vari-valkoinen

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...-pelikuulokkeet

sitten vielä käyttö kokemuksia.

kiitos etukäteen.
Member

1 tuotearvio
_
2. kesäkuuta 2012 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siberia V2

E: Tälläkin hetkellä päässä ja mahtavat kuulokkeet! ei paina monen tunninkaan jälkeen :)
Ps. Osta http://www.jimms.fi/tuote/51100

Marksavv:n tehokoppa 2012
Emo: Asrock Z77 pro4 Prossu: i5 2550k 4,5Ghz, jäähynä Thermalright HR-02 Macho Muistit: Kingston HyperX 4Gbx2 1600mhz Massamuistit: Ocz Agility 3 120Gb Virtalähde: Nexus NX-8060 Koppa: joku vanha :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. kesäkuuta 2012 @ 22:32

AfterDawn Addict

14 tuotearviota
_
3. kesäkuuta 2012 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noista kuulee niin eriäviä mielipiteitä.

Jotkut sanovat Razereita paremmiksi, jotkut siberioita. Itse en ole razereita kokeillut, siberiat olen omistanut. Siberioihin olin tyytyväinen oikeastaan kaikilta osin, kunnes ostin Bosen Around Earit, jotka olikin ääneltään toisella tasolla vaikka hinta oli sama. Myös mukavuus parempi, siberiatkin tosin varsin hyvän tuntuiset päässä. Niissä kuitenkin hieman häiritsi, että jättivät pienen raon alareunaan.

Kuitenkin, itse ottaisin siberiat. Ei kai niitä turhaan niin järjettömän monella ole käytössä. Oikeastaan - itse ottaisin kunnon stereoluurit + erillisen halvan pöytämikin, mutta jos tuntee tarvitsevansa headsetin niin ei noilla ihan metsäänkään mennä.

Define R4 / Asus Z87-A / i5-4670k / Crucial 2x4gb / GTX660 / RX-5300 / 2x F3 1TB / Crucial M4 / Eizo FS2333 / Mionix Naos 7000 / Sidewinder X4 / STR-DH520 + Cambridge Audio Minx Min 10 x5 + Boston Soundware XS Sub / Corsair Vengeance 1500 / Superlux HD330 & HD681B / G27 / PS3 / X360S

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2012 @ 19:30

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kummat peli kuulokeet?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy