|
i5-2500k OC 4.5ghz tarpeeksi mille vaan näytönohjaimille?
|
|
|
atibingler
Junior Member
|
3. kesäkuuta 2012 @ 11:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Moi, halusin vain varmasti tietää että onko tuo i5-2500k ylikellotettuna 4.5ghz mikä mulla on tarpeeksi mille tahansa GPU:lle ilman bottleneckiä? Voinko esim. käyttää 7970 quad crossfire (haha extreemi esimerkki) ilman että prosessori bottleneckaa?
|
Member
18 tuotearviota
|
3. kesäkuuta 2012 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo prossu ei jää pullonkaulaksi edes vakiona nykyisille näytönohjaimille, noista quad crossfireistä ja sli höpötyksistä en sitten osaa sanoa.
Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
|
|
nudedude
Member
|
3. kesäkuuta 2012 @ 12:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama prossu ja samat kellot itsellä, ja utelin tietävimmiltä että kuinka käy esim. GTX 690 kanssa ja yksimielisistä vastauksista päätellen ei huolen häivää.
|
|
atibingler
Junior Member
|
3. kesäkuuta 2012 @ 13:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nudedude: Sama prossu ja samat kellot itsellä, ja utelin tietävimmiltä että kuinka käy esim. GTX 690 kanssa ja yksimielisistä vastauksista päätellen ei huolen häivää.
Hyvältä kuulostaa. Näyttää siltä että tuota prossua voi käyttää vaikka minkä setupin kanssa. Mutta jos joku tietää varmasti että 2500k ei pullonkaulaa vaikka 690GTX SLI tai 7970 crossfire, niin please, kertokaa!
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
4. kesäkuuta 2012 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Hyvältä kuulostaa. Näyttää siltä että tuota prossua voi käyttää vaikka minkä setupin kanssa. Mutta jos joku tietää varmasti että 2500k ei pullonkaulaa vaikka 690GTX SLI tai 7970 crossfire, niin please, kertokaa!
Intelin i5:lla pyörittää hyvin mitä tahansa näyttistä. Se on eri asia, kannattaako mitään 690 SLI säätöä ruveta virittelemään. :)
|
|
atibingler
Junior Member
|
5. kesäkuuta 2012 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Niinpä. No kiva ainakin että tuo mun i5 riittää. Ostan nimittäin toisen 6950.
|
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
5. kesäkuuta 2012 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti atibingler: Niinpä. No kiva ainakin että tuo mun i5 riittää. Ostan nimittäin toisen 6950.
Juu, hyvin riittää.
|