Olen kyllästynyt kivikautiseen läppäriini ja ajattelin hankkia uuden pöytäkoneen pelaamista varten. Tietokoneasioiden kanssa olen täysin kokematon joten ajattelin kysyä apua täältä. Budjettina tosiaan tuo ~1000?, ylikin voi jonkin verran mennä. Näyttöä, näppäimistöä, ja hiirtä en laske budjettiin. Kasausta taidan tarvita jo myymälän puolesta, mutta sen voi jättää budjetin ulkopuolelle. Windowsin tosiaan myös tarvitsen. Otan ehdotuksia vastaan!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Yakeu: Olen kyllästynyt kivikautiseen läppäriini ja ajattelin hankkia uuden pöytäkoneen pelaamista varten. Tietokoneasioiden kanssa olen täysin kokematon joten ajattelin kysyä apua täältä. Budjettina tosiaan tuo ~1000?, ylikin voi jonkin verran mennä. Näyttöä, näppäimistöä, ja hiirtä en laske budjettiin. Kasausta taidan tarvita jo myymälän puolesta, mutta sen voi jättää budjetin ulkopuolelle. Windowsin tosiaan myös tarvitsen. Otan ehdotuksia vastaan!
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Patti12: Mitäs meinaat koneella duunailla? Pelejä? (mitä pelejä?) Videoiden muokkausta?
Pelaamiseen lähinnä ajattelin, tehoja olisi tietenkin kiva olla sen verran että jaksaa uudempiakin pelejä melko vaivatta pyörittää (esim. BF3 ym. uudempi tuotanto). Eli tosiaan ihan pelikone oli mielessä.