|
PCI-e x16
|
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2012 @ 22:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heh, Ois kiva nähä miten Lerppu sulla pyörii bäfä kun mun sigun koneella menee higheillä 60fps, ja se on mun mielestä jo vitun sulava :) Ainakin kun vaihtoi pleikkarista koneelle bäfän peluun.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2012 @ 22:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Heh, Ois kiva nähä miten Lerppu sulla pyörii bäfä kun mun sigun koneella menee higheillä 60fps, ja se on mun mielestä jo vitun sulava :) Ainakin kun vaihtoi pleikkarista koneelle bäfän peluun.
Tervetuloa vain katsomaan. Voin tarjota tuoreet pullat ja keittää kaffet :kippis:
Pelasin minä tuossa hetki sitten yhdelläkin näyttiksellä. Toinen GTX680 oli kaverilla lainassa kun odotteli vielä saksasta GTX670 direct CU TOP:ia mutta möi jo vanhan GTX570:n eteepäin. Olis jääny ilman näyttistä niin pitihän se kaveria auttaa hädässä. Vielä kun saisi aikaiseksi laittaa takasin koppaan. Pöydällä siitä ei iloa ole.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2012 @ 22:14
|
|
youpekkad
Senior Member
|
26. kesäkuuta 2012 @ 22:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Heh, Ois kiva nähä miten Lerppu sulla pyörii bäfä kun mun sigun koneella menee higheillä 60fps, ja se on mun mielestä jo vitun sulava :) Ainakin kun vaihtoi pleikkarista koneelle bäfän peluun.
Niin siis eihä se siitä sulavammaksi muutu ennenkuin vaihdat sen 60hz näytön veke :)
Mutta joo toi konsolilla pelailu on hyvä tapa saada pcn pelit näyttämään entistä sulavammilta, kun tottuu 30fps niin 45fps pc:llä tuntuu jo kuin sulalta voilta, ja taas päinvastoin kun tottuu pcn 60fps niin se boxin 30 aiheuttaa lähinnä päänsärkyä.
i7 2600k@4,5 / P8Z68/V-Gen3 / 8GB / HD7950@1150/1500 / Samsung F3 1TB+WD Caviar blue 1TB / XFX750W / Antec 300 / Benq 1080p 23` @72Hz
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. kesäkuuta 2012 @ 23:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lerppu86: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SideWinderx3: Lerppu86 ja muutkin sankarit kertokaapas kuka pelaa bäfää tappi asetuksilla?
Arvasithan tuota itsekkin, minä ainakin, asetuksista en tingi. Kuten kaikkia pelejä jo useampien vuosien ajan.
Testaapas itte pelatanuilla Grafiikoilla mitkä mainitsin parhailla asetuksilla 75Hz K/D ratio paljon parempi.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
26. kesäkuuta 2012 @ 23:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti youpekkad: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Heh, Ois kiva nähä miten Lerppu sulla pyörii bäfä kun mun sigun koneella menee higheillä 60fps, ja se on mun mielestä jo vitun sulava :) Ainakin kun vaihtoi pleikkarista koneelle bäfän peluun.
Niin siis eihä se siitä sulavammaksi muutu ennenkuin vaihdat sen 60hz näytön veke :)
Mutta joo toi konsolilla pelailu on hyvä tapa saada pcn pelit näyttämään entistä sulavammilta, kun tottuu 30fps niin 45fps pc:llä tuntuu jo kuin sulalta voilta, ja taas päinvastoin kun tottuu pcn 60fps niin se boxin 30 aiheuttaa lähinnä päänsärkyä.
Eipä niin ja pitäis toi 3D 120Hz näyttö ostaa, missasin ton jimmsinkin yhen tarjouksen ku en raaskinut, kaipa se elokuussa pitää joku näyttö ostaa:) Niin ja tällä koneella saan korkeintaan 15fps lisää bäfään sillä näytöllä. Varmaan vois vähän näyttistä jo kolmen kuukauden jälkee alkaa päivittelee ;)
Ja onko sulla lerppu siis 680 SLI ? :D
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. kesäkuuta 2012 @ 23:55
|
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
27. kesäkuuta 2012 @ 06:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SideWinderx3: Testaapas itte pelatanuilla Grafiikoilla mitkä mainitsin parhailla asetuksilla 75Hz K/D ratio paljon parempi.
enpä taida kun 1080p, 120hz ja maks asetukset riittää pitämään FPS:n sadan paremmalla puolella.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vipetzki: Ja onko sulla lerppu siis 680 SLI ? :D
3930k @ 4,5ghz ja sen kaverina gtx680 sli. Näyttis core kellot pyörii turbo tilassa siinä 1200mhz tuntumassa.
Project "Carbage Can" *Enthusiast Overclocker & Gamer*
Red Bull antaa siivet, Koskenkorva antaa nelivedon!

|