User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 18:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > jelppiä kaivattais, netti ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jelppiä kaivattais, netti ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eccentric
Newbie
_
25. kesäkuuta 2012 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs joo. Oon nyt tässä yrittänyt vanhan pöytäkoneeni elvyttää, ja aloitin sen formatoinnilla ja aktivoimalla Windowsin uudestaan. Samalla taisi kadota myös kaikki ajurit (?), koska ainakaan internetyhteyttä en saa millään toimimaan. Kyseessä on siis Windows XP Home Edition, emolevynä ASRockin P4i65G (ajureita löysin, latasin ja asensin AMR ja LAN -ajurit tuosta listasta (?? oliko fiksua)), modeemina meillä on ZyXELin langaton ja adapterina mulla on tossa A-LINK WL54USB, joka on ennen toiminut erinomaisesti. Ja tuo konehan on Fujitsu Siemensin eikä siis itse koottu. Ja adapterin kun lyön porttiin, kone tunnistaa sen ja hakee langattomia yhteyksiä. Kun valitsen yhteyden ja kirjoitan salasanan, vahvistaa kone yhteyden signaaliksi "hyvä". Sitten kun yritän avaa netin (IE), tulee teksti "Välityspalvelimen asetuksia tunnistetaan..." ja lopulta pop-up "IE ei voi avata etsintäsivua" ja ylhäällä lukee "Palvelinta ei löydy".

Äh, kyselkää jos vielä jotain informaatiota kaipaatte, oon vähän uuno ja en nyt keksi mitä vielä voisin tähän sanoa. Mutta nettiyhteys ei siis toimi, missä vika?
eccentric
Newbie
_
26. kesäkuuta 2012 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No problem anymore!

Päivitin Service Packin ja tsädääm, kaikki skulaa taas. Dorka mikä dorka kun ei tämmöstä simppeliä perusjuttua heti tajunnut ekana tehdä. :D
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. kesäkuuta 2012 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakun XP:n asentaa niin pitää ladata näyttisajurit ja LAN sekä Audiot ainakin uudestaan.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > jelppiä kaivattais, netti ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy