User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 11:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > intel-i7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
intel-i7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jäärä
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2012 @ 12:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverilleni olisin kokoamassa tornia.
Vaatimus että intteliä pitää olla.
Budjetti 1000 ekeä mimmonen kokoonpano tulla summalla saataisiin?
miDy
Member

5 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2012 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvitko windowsia, näyttöä, hiirtä tai näppistä? Kasaatko itse vai kasattuna? Löytyykö mitään osia valmiiksi? Kellotatko?

Asuksen kone: Asus P8H67-M PRO/Intel i7 2600 3.4GHz/Asus GeForce GT 545 3GB/16GB (4x4GB) DDR3 1333MHz/Seagate Barracuda 1Tb 7200 RPM/AcBel joku kiinanpommi/Windows 7 Home Premium 64-bit
Oheislaitteet: Asus VE248/Microsoft Sidewinder X4/Steelseries Siberia V2/Logitech G400 & Roccat Sota/LG FB162/Logitech Driving Force GT
Moderator

6 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2012 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miDy:
Tarvitko windowsia, näyttöä, hiirtä tai näppistä? Kasaatko itse vai kasattuna? Löytyykö mitään osia valmiiksi? Kellotatko?
+ Minkälaiseen käyttöön. i5 + SSD on käytännössä aina parempi kuin samanhintainen i7-prossu.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
jäärä
Junior Member
_
1. heinäkuuta 2012 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti miDy:

moi!
pelkkää rautaa olisi kysekkä itse kasattuna.
pieni hetki on mennyt aikaa oman koneeni kasaamisessa että tietotekniikka on edennyt
niin huimaa vauhtia että tarvin apuja

-prosessori
i-7 sarjalainen
-emo?
-muisti 8gt
-kiintolevyt ssd 120gt+lisalimppu
-näytönohjain
-poweri
-koppa
Mainos
_
__

_
Senior Member

9 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2012 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
moi!
pelkkää rautaa olisi kysekkä itse kasattuna.
pieni hetki on mennyt aikaa oman koneeni kasaamisessa että tietotekniikka on edennyt
niin huimaa vauhtia että tarvin apuja

-prosessori
i-7 sarjalainen
-emo?
-muisti 8gt
-kiintolevyt ssd 120gt+lisalimppu
-näytönohjain
-poweri
-koppa
Mitä meinaat koneella tehdä? Yleisesti ottaen i7:aa ei kannata ottaa kuin erikoistapuksissa. Kerro nyt kuitenkin tarkka käyttökohde, jotta osataan neuvoa paremmin.

i5 750 - Gigabyte GTX 770 - Kingston V200 120GB - 5.1 Surround - Define R4 - SF Golden Green Pro 500W
Pakettikonetta ostamassa? LUE: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
Miten kasata tietokone? http://www.youtube.com/watch?v=d_56kyib-Ls
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > uutta tietokonetta ostamassa > intel-i7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy