Eli siis oisin kokoamassa uutta konetta lähinnä pelikäyttöön... Ja olen tässä osia valinnut ja haluaisin tietää sopiiko nämä osat varmasti keskenään +++ sitten vielä en vielä tiedä minkä verkko- ja äänikortin tarvitsen/haluan. Mutta tässä osat jotka olen jo valinnut:
Ja sitten tuohon pitäisi saada verkko- ja äänikortti, toivon, että osaisitte auttaa valinnassa +++, että löytyykö parempaa näytönohjainta hinta/laatu suhteeltaan + kannattaako tähän pakettiin windows 7 ultimate 64-bit käyttöjärjestelmäksi ;3 Kiitos jo etukäteen vastauksista jos niitä sattuu tulemaan C;
Emossa on ääni- ja verkkokortti. Näyttikseksi tehokkaampi HD 6850. Käyttikseksi 64-bittinen Home Premium. Paketista muuten puuttuu prossu ja kovalevy (?).
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_: Emossa on ääni- ja verkkokortti. Näyttikseksi tehokkaampi HD 6850. Käyttikseksi 64-bittinen Home Premium. Paketista muuten puuttuu prossu ja kovalevy (?).
Juu siis unohdin tässä mainita sen, että kovalevyn otan vanhasta koneestani suht koht uusi noin vuoden vanha pakettikone. Kovalevyn koko on 1,35tb ja varmaankin toimii kun SATA- mallinen on? Toki en siitä ole varma, mutta kaveri ainakin sanoi ettei nuo niin nopeesti kehity kovalevyjen osalta etteikö tuo toimisi. Ja prossu joka minulla on jo jonka aion laittaa tähän uuteen pakettiin on Amd phenom ii x6 1100T en nyt tähän parempaa sivua löytänyt prossun specseistä nopeasti kun tämän
Paketti siis käy 100e halvemmaksi win7 home premiumilla C; Kiitos :3
Ok. SATA-kovalevy käy, nopeus vaan kannattaa selvittää. Nopeakin kone tökkii pahasti, jos sitä ajaa 5400 rpm -varastolevyltä. Kovon mallin avulla tiedot saisi selville hyvin.
Prossu on hyvä, joten jos sellainen jo olemassa on niin tuo setti on hyvä.