Niin, eli IPhone opetti meidät että paritetut puhelimet voidaan murtaa käyttämään kaikkia operaattoreita, mutta mitenkäs on puhelinten pikkuserkut, mokkulat?
käytössä DNA:n mobiilitikku Huawei 367-u-2
dc unlocker murtaa kyseisiä malleja, mutta jostain kumman syystä sanoo ettei murra mun mallia. Eli, onko jollakulla sattumoisin kokemusta voiko DNA:n opettaa käyttämään saunalahtea, kun DNA olettaa että ostan joka 10gigan jälkeen lisää kapasiteettia, sen sijaan että käyttäisin maksiminopeutta ilman latauskattoja.
mitä ihmettä.. minä en ainakaan ole dna:lta hankitussa, vastaavassa nettitikussa, törmännyt operaattorin lukitukseen.
Pitäisi onnistua kun vaihda sim-kortin ja sitten APN:n eli tukiaseman nimen ns. yhteyssoftan asetuksista (mobile partner -ohjelma ja yhteysprofiilit). Saunalahden APN on internet.saunalahti
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ysf: mitä ihmettä.. minä en ainakaan ole dna:lta hankitussa, vastaavassa nettitikussa, törmännyt operaattorin lukitukseen.
Pitäisi onnistua kun vaihda sim-kortin ja sitten APN:n eli tukiaseman nimen ns. yhteyssoftan asetuksista (mobile partner -ohjelma ja yhteysprofiilit). Saunalahden APN on internet.saunalahti
juu niin ihmeellinen on, että kun laitat tikkuun saunalahden sim kortin, tulee viesti: "Sim kortti ei ole yhteensopiva".
Dnalla kun on tuo muokattu operaattori frontti... voin laittaa kuvankaappaukset niin näette ittekin. heh
Alright, selvitin ongelman, mutta:
1. Ohjelmisto ei suostu päivittämään DNA tikun firmwarea (ei suostu kommunikoimaan tikun portin kanssa)
2. DNA tikku ei suostu asentamaan ajureita, mikäli mobile partner on asennettu koneeseen, mobile partner ei löydä tikulle ajureita asennettaessa.
MUTTA!
3. DNA tikku suostuu asentumaan kun alkuperäinen sim kortti on kiinni, asentamaan ajurit kaikki muut ym, mutta ei toista fronttia.
4. Kun DNA asentuu, piruuttani vaihdoin simmin, (dna front ilmoittaa sim ei tuettu) niin kurkistin piruuttani yhteys välilehteen, jossa saunalahden yhteys odotteli yhteyttä. Nimeksi vain internet, ei käyt. tai salasanaa, johan poksahti käyntiin.
Nyt DNA tikku on kiinni koneessa käyttäen saunalahden prepaid liittymää, ilman että se olisi asetuksilla mobile partnerin tai muun dna vastaavan kautta, windows asetuksilla windowsin omalla proggiksilla.