User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 11:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > lg:n ja samsungin työntekijöitä syytetään oled-varkauksista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG:n ja Samsungin työntekijöitä syytetään OLED-varkauksista
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

LG:n ja Samsungin työntekijöitä syytetään OLED-varkauksista

uutinen julkaistu: 17 heinäkuuta, 2012

Pari viikkoa sitten uutisoimme siitä miten LG:n ja Samsungin OLED-dokumentteja varastettiin yrityksiltä. Tällä kertaa ovat vuorossa yritykset itse. Uusiin kehitteillä oleviin suuriin OLED-paneeleihin liittyvää informaatiota vuodettiin Samsungilta sähköpostin kautta. Vuodon tekijäksi on ilmeisesti osoittautunut entinen Samsungin tutkija, joka aikoi vuotaa tiedot saadakseen työpaikan LG:ltä.Teoll... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sefriol
Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veikkaan, että LG voi huoletta "uhrata" pari työntekijää näiden tietojen vuoksi.
Member

3 tuotearviota
_
18. heinäkuuta 2012 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sähköpostin kautta? Olen aika pettynyt kun ei tajunnut että se menee ainakin kymmenen suodattimen läpi.

2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit
VIPI87
Junior Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xxwavx112:
Sähköpostin kautta? Olen aika pettynyt kun ei tajunnut että se menee ainakin kymmenen suodattimen läpi.
Jos kyseiset tiedostot on pakattu rarriksi ja salattu (kunnon salasanalla), niin ei suodattimilla ole mitään merkitystä ja sähköposti on aivan turvallinen välitystapa
arivesa
Senior Member
_
18. heinäkuuta 2012 @ 22:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti VIPI87:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xxwavx112:
Jos kyseiset tiedostot on pakattu rarriksi ja salattu (kunnon salasanalla), niin ei suodattimilla ole mitään merkitystä ja sähköposti on aivan turvallinen välitystapa
Sivuseikka nyt.Jotenkin ovat kärähtäneet.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

8 tuotearviota
_
19. heinäkuuta 2012 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse viestitkin olisi voinut salata PGP:llä. Todennäköisesti itse viesti on ollut plaintekstiä ja viesti on varmaankin lähetetty suoraan kilpailevalle yritykselle firman sähköpostisoftalla/-osoitteella eikä esim. omaan kotisähköpostiin ja siitä eteenpäin kilpailevaan firmaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > lg:n ja samsungin työntekijöitä syytetään oled-varkauksista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy