User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 18:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kaikilla kavereilla näkyy "cant reach server" paitsi minulla eli hostilla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaikilla kavereilla näkyy "cant reach server" paitsi minulla eli hostilla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mizgu246
Junior Member
_
24. heinäkuuta 2012 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistän perus hamachi serverin mutta kaikilla näkyy "cant reach server" paitsi minulla. Kyllä ip on oikea kavereilla jahe ovat liittyneet hamachi verkkooni, mutta en ymmärrä miksi se yhtäkkiä tekee noin, mutta saisinko jotain ohjeita? Onko jollain muulla ollut tällaista ongelmaa? Mitä minun pitäisi tehdä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2012 @ 18:42

JP24
Senior Member

3 tuotearviota
_
24. heinäkuuta 2012 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mizgu246:
Käynnistän perus hamachi serverin mutta kaikilla näkyy "cant reach server" paitsi minulla. Kyllä ip on oikea kavereilla jahe ovat liittyneet hamachi verkkooni, mutta en ymmärrä miksi se yhtäkkiä tekee noin, mutta saisinko jotain ohjeita? Onko jollain muulla ollut tällaista ongelmaa? Mitä minun pitäisi tehdä.
Ekaksi voisi kertoa mikä peli on kyseessä.

Intel I5 3570k | Corator DS | Asus P8 Z77-V LX2 | Asus GTX 560ti direct Cu2 | Samsung SSD 840 | 8Gt Corsair XMS3 ddr3 | XFX 450w | Hitachi 500Gt HDD | Rosewill Ranger |
Mizgu246
Junior Member
_
25. heinäkuuta 2012 @ 03:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JP24:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mizgu246:
Ekaksi voisi kertoa mikä peli on kyseessä.
OHO! :D Luulin sen olevan itsestään selvää, unohdin silti pistää sen eli PELIN NIMI ON: MINECRAFT!
Senior Member
_
25. heinäkuuta 2012 @ 04:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja pikkasen lisätietoa kiitos:

Mikä IP? Aika yleistä että jengi koittaa käyttää lähiverkon IP:tä.

Mikä modeemi? Onko modeemissa NAT päällä? Jos on niin onhan portit avattu?

Palomuurista annettu tarvittavat luvat?

|Intel Q6600 + Noctua NH-C12P, EVGA nForce 780i SLI, EVGA 8800 GTS 512mb (G92), 2Gb DDR2 800mhz cl-4, 3xSeagate Barracuda 500GB 32mb SATA2 Striped, Seagate Barracuda 300GB 16mb SATA2, NZXT Hush (Noctuan flektit), Samsung Syncmaster T220, BenQ FP222WH, Logitech Z-4 & G11 & G500 & G13|
Mainos
_
__

_
muiQQ
Member

14 tuotearviota
_
25. heinäkuuta 2012 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja olethan muistanut laittaa server.properties -tiedostoon ip:ksi hamachi ip:n?

E: Typo

Phenom II X6 1055t @3,7GHz | GTX 660 OC | 8Gb | SSD & HDD

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. heinäkuuta 2012 @ 18:36

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > kaikilla kavereilla näkyy "cant reach server" paitsi minulla eli hostilla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy