Elikkä pitäisi saada mahdollisimman hyvä pelikone 750? hintaan (kotelo mukaanlukien).
Kokonaan uusi paketti, näyttöhiiri ja näppäimistö jo löytyy.
Itse en näistä paljoa tiedä mutta mitä nyt olen lukenut, valmiskonetta ei kannata ostaa.
Ei se kokoaminenkaan voi niin hirveän vaikeata olla, vai?
Vai olisiko vain hyvä lähettää kone liikkeeseen kasattavaksi?
Jos joku voisi siis ystävällisesti kasata minulle jonkun paketin ja lähettää vaikka ostoslistasta kuva.
128GB Samsung 830 Series 2.5" (6.4cm) SATA 6Gb/s/ MLC Toggle (MZ-7PC128B/WW)
? 107,00*
Zwischensumme: inkl. 19% UST:
? 738,97 ? 117,99
Postitus on jotain 50 egee päälle.
Tästä kannattaa vaihtaa toi bluray tavalliseen dvd ja käyttää säästyneet
rahat tehokkaampaa tuulettimeen ja postitukseen.
Jäi pois. Jonkun massatalletuksen tarvitset kanssa. Tolla ssd:llä menee ihan kivasti käyttis ja tarpeeliset hyötysoftat sekä jokunen peli mutta joku teranen kovalevy ei ole pakettiin lisättynä huono sijoitus mutta budjetti ylittyy sitten noin satasella.
Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wairus: Jäi pois. Jonkun massatalletuksen tarvitset kanssa. Tolla ssd:llä menee ihan kivasti käyttis ja tarpeeliset hyötysoftat sekä jokunen peli mutta joku teranen kovalevy ei ole pakettiin lisättynä huono sijoitus mutta budjetti ylittyy sitten noin satasella.
Intel setti ilman käyttöjärjestelmää. (+kasaus 30e)
Huomattavasti tehokkaampi prosessori, mutta näytönohjain on vähän huonompi.
Ellei budjettiä voida nostaa sen ~64e, jolloin saisi sen edellisen paketin HD 6950.
Btw...
Molemmista paketeista saisi hintaa alas, jos tilaa jimms.fi nämä
link link Ilmaiset postitukset