User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 01:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paketti koneeseen paremmat komponentit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
paketti koneeseen paremmat komponentit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
L3genda
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2012 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs minulla on ollut puoli vuotta HP p7-1071 pöytäkone. Pelatessa jotain pelejä olen huomannut että kone on hieman hidas ja ajattelin että voisiko tähän tietokoneeseen pistää parempaa näytönohjainta ja mahdollisesti prosesssoria. Olen katsonut että geforce gtx 560 TI voisi olla hyvä mutta en tiedä sopiikose minun prossun kanssa tai jos ei sovi niin minkä prosessori sen kanssa toimii. nykyinen näyttis ja prossu on geforce gt 530 , i5-2310 2.90 GHz.
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2012 @ 21:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse ottaisin mielummin radeon 6870,ja poweri menee muuten vaihtoon,otit sitten kumman tahansa,xfx 450w ilosi ok valinta

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
L3genda
_
30. heinäkuuta 2012 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Entäs prosessori? sopiiko tuo radeon minun prossuun?
AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
30. heinäkuuta 2012 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sopii,

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
L3genda
_
30. heinäkuuta 2012 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Millaisen virtalähteen pitäisi sitten ostaa?
Mainos
_
__

_
Member

3 tuotearviota
_
31. heinäkuuta 2012 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2012 @ 00:44

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > paketti koneeseen paremmat komponentit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy