User Käyttäjä Salasana  

lauantai 24.5.2025 / 22:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > palomuurin asetukset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Palomuurin asetukset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ulpu49
Newbie
_
20. elokuuta 2012 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on käytössä Windows Vista -käyttöjärjestelmä. Käytössä on automaattiset päivitykset ja palomuuri on ollut koko ajan käytössä. En ymmärrä noista palomuurin asetuksista, ja en ole niitä asennuksen jälkeen tarkistanut. Tietokoneeni on vähän oikutellut viime aikoina: en ole löytänyt siitä mitään virus- tai haittaohjelmia, mutta onkohan palomuurin asetuksissa jotain vikaa. Kuten sanoin palomuuri on käytössä, mutta poikkeukset välilehdellä on valittuna 1)verkko ja 2) Microsoft Office OneNote. Lisäasetuksissa on valittuna että palomuuri suojelee langatonta verkkoyhteyttä ja lähiverkkoyhteyttä. Minulla on käytössä vain mokkula, jonka kautta olen yhteydessä Internettiin. Voiko oikuttelu johtua jostakin palomuurin asetuksista?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
20. elokuuta 2012 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisi auttaa, jos kertoisit ensiksi miten se kone oikuttelee?
Voinhan mä kertoa, että mun kannettava oikuttelee, mikä ei auta yhtään sen ongelman ratkaisussa (kovalevy lepo)....

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > palomuurin asetukset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy