Pitkään odotettu Half Life -versio Black Mesa vihdoin ladattavissa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 14 syyskuuta, 2012
Monien pitkään odottama Black Mesa -peli on vihdoin saatu tänään valmiiksi. Black Mesa pyrkii luomaan uudelleen Valven vuonna 1998 julkaiseman alkuperäisen Half Life -pelin, kuitenkin siirrettynä uudemmalle Source-pelimoottorille. Peliä on kehitetty jo useiden vuosien ajan ja sitä on ehditty tituleerata jopa Half Life -modien Duke Nukem Foreveriksi.
Pitkästä kehitysajasta huolimatta ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Zoomst
Junior Member
|
14. syyskuuta 2012 @ 22:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehkä, ehkä ei.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. syyskuuta 2012 @ 22:19
|
Thimon
Member
4 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2012 @ 04:33 |
Linkki tähän viestiin
|
On kyllä ihan tajuttoman hyvin tehty. Ei kyllä haittaa ollenkaa vaikka "vähän" kesti.
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2012 @ 10:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt tuntuu ihan pikkuisen aasilta, mutta miten hewletissä mä saan ton käynnistymään?
core i5 | 8Gt | Asus HD7850 | Benq G2422HD | G19 | Win7 x64 Ultimate | Z-10 | Performance MX
|
Lemonte
Junior Member
|
15. syyskuuta 2012 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vonhertz: Nyt tuntuu ihan pikkuisen aasilta, mutta miten hewletissä mä saan ton käynnistymään?
Asenna uudestaan jos installeri ei tehny steamiin kuvaketta.
|
RekookeR
Member
1 tuotearvio
|
15. syyskuuta 2012 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Saako tuon suoraan steamista ladattua tai liitettyä siihen?
-Reko
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2012 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RekookeR: Saako tuon suoraan steamista ladattua tai liitettyä siihen?
Ei saa vielä asennettua suoraan Steamistä. Tulevaisuudessa kyllä onnistuu, jahka tuo hyväksyntä menee läpi.
|
Senior Member
25 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2012 @ 13:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vonhertz: Nyt tuntuu ihan pikkuisen aasilta, mutta miten hewletissä mä saan ton käynnistymään?
Steam -> työkalut ja katso, että Source SDK Base 2007 on asennettuna. Pelin pitäs löytyä Steamista pelit välilehdeltä nimellä "Black Mesa"
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. syyskuuta 2012 @ 13:23
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
15. syyskuuta 2012 @ 16:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos pelin asensi tuonne steam/steamapps/sourcemods kansioon niin pitäisi ilmestyä steamin pelilistaan. Sammuta ja käynnistä steam jos ei näy.
|
RekookeR
Member
1 tuotearvio
|
16. syyskuuta 2012 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko normaalia että tuo asensi Source SDK Base 2007n lisäksi myös Source SDK Base 2006n?
-Reko
|
Mainos
|
  |
|
leipuri777
Junior Member
|
16. syyskuuta 2012 @ 23:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäli porukkaa kiinnostaa, olen tekemässä tästä Mac OS X version mikä toimii 10.5.6 versiosta ylöspäin.
|