User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.3.2025 / 17:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näyttis 660ti (?)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi näyttis 660TI (?)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Klipeti
Junior Member
_
5. lokakuuta 2012 @ 01:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs näyttistä päivittelen vuoden käytössä olleen 1gb HD 6870:n tilalle. Hinta luokkaan korkeintaan 350?, mieluiten siihen 300? pintaan.

Tutkittuani asiaa olen päätynyt siihen, että GTX 660TI 2GB olisi paras vaihtoehto, koska siihen tulleet päivitykset viimeaikoina ovat nostaneet sen suorituskykyä huimasti. Lisäksi siinä saa mukana Borderlands 2:sen, mikä on tuntuva plussa.
Jimmsiltä saa hintaan 319? link sellaisen, jossa on mukana se Borderlands 2. Ajattelin lisäksi (ehkä) kellotella sitä.

Onko 660TI hyvä hankinta, vai onko joku muu vaihtoehto, jossa sais BL2?

PS. Ei tarvitse kysyä emolevystä tai powerin riittävyydestä, kyllä minä tiedän mitä minä teen, on vain jäänyt tämä nykyisten laitteiden seuraaminen vähemmälle.
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2012 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Klipeti:
Elikkäs näyttistä päivittelen vuoden käytössä olleen 1gb HD 6870:n tilalle. Hinta luokkaan korkeintaan 350?, mieluiten siihen 300? pintaan.

Tutkittuani asiaa olen päätynyt siihen, että GTX 660TI 2GB olisi paras vaihtoehto, koska siihen tulleet päivitykset viimeaikoina ovat nostaneet sen suorituskykyä huimasti. Lisäksi siinä saa mukana Borderlands 2:sen, mikä on tuntuva plussa.
Jimmsiltä saa hintaan 319? link sellaisen, jossa on mukana se Borderlands 2. Ajattelin lisäksi (ehkä) kellotella sitä.

Onko 660TI hyvä hankinta, vai onko joku muu vaihtoehto, jossa sais BL2?

PS. Ei tarvitse kysyä emolevystä tai powerin riittävyydestä, kyllä minä tiedän mitä minä teen, on vain jäänyt tämä nykyisten laitteiden seuraaminen vähemmälle.
Mieluummin http://www.verkkokauppa.com/fi/product/...D7870-2GB-GDDR5
Kuunmies
Senior Member
_
5. lokakuuta 2012 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GTX 660Ti

Eikös tuo ainakin 1920x1080/1200 resoilla vedä testien mukaan lähes pelissä kuin pelissä isommat fps:t

1.Maximus Hero VI, 4770K, NH-U12P SE2, Asus GTX 780, Shinobi window, 2x4Gb, SF GK Platinum 550w, V300 240GB, F3 1 Tb, Qnix Q2710 1440p
2.Asrock Z68 Pro3, 2500K, TrueSpirit120, Bitfenix Ghost, 2x4Gb, V300 240Gb, CX600(hyihyi)
3.Asrock 970 Ext4, FX4100, TrueSpirit120, MSI GTX570, Merc Alpha, 2x4Gb, XFX450W, Agility3 120Gb, WD Blue 1 Tb
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2012 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kuunmies:
GTX 660Ti

Eikös tuo ainakin 1920x1080/1200 resoilla vedä testien mukaan lähes pelissä kuin pelissä isommat fps:t
Or not? http://www.anandtech.com/bench/Product/548?vs=647
Klipeti
Junior Member
_
5. lokakuuta 2012 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä tuosta HD7870stä. Se on kyllä halvempi, mutta on 660TI:tä parempi niissä peleissä jotka on suunniteltu AMD:n kanssa (Niissä näkyy AMD:n logo). Esimerkiksi Skyrim toimii sen takia paremmin 7870:llä, mutta ei siinä kauheita FPS eroja ole.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2012 @ 13:06

Kuunmies
Senior Member
_
5. lokakuuta 2012 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SideWinderx3:
GTX 660Ti

En halua alkaa peistä taittamaan, mutta olikohan radeon 9 kohdassa nopeampi, nvidia ~20?

1.Maximus Hero VI, 4770K, NH-U12P SE2, Asus GTX 780, Shinobi window, 2x4Gb, SF GK Platinum 550w, V300 240GB, F3 1 Tb, Qnix Q2710 1440p
2.Asrock Z68 Pro3, 2500K, TrueSpirit120, Bitfenix Ghost, 2x4Gb, V300 240Gb, CX600(hyihyi)
3.Asrock 970 Ext4, FX4100, TrueSpirit120, MSI GTX570, Merc Alpha, 2x4Gb, XFX450W, Agility3 120Gb, WD Blue 1 Tb
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. lokakuuta 2012 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GTX 660Ti

En halua alkaa peistä taittamaan, mutta olikohan radeon 9 kohdassa nopeampi, nvidia ~20?
Nojaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. lokakuuta 2012 @ 13:24

Moderator

6 tuotearviota
_
5. lokakuuta 2012 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Erot ovat pienet, mutta Nvidia on suurimmassa osassa edellä. Lisäks se on halvempi, jos ottaa pelin hinnan huomioon.

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Kaluditz
Junior Member
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Axu_:
Erot ovat pienet, mutta Nvidia on suurimmassa osassa edellä. Lisäks se on halvempi, jos ottaa pelin hinnan huomioon.
GTX 660 Ti saa Jimm's:iltä 220e joten se on paljon halvempi ja sitten tilaat BL2 vaikka VPD:ltä jossa se maksaa 43,44e
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kaluditz:
GTX 660 Ti saa Jimm's:iltä 220e joten se on paljon halvempi ja sitten tilaat BL2 vaikka VPD:ltä jossa se maksaa 43,44e
MSI Twin Frozr versiona vähän enämpi :)

E:Mikään GTX660TI ei ole 220e hintane.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2012 @ 16:46

AfterDawn Addict

18 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olisiko toinen radeon 6870 mitään?
mitä olen katsonut,niin radeon 6870 cf pesee ainakin radeon 7870,ja varmaan vielä 7950,kun näillä kahdella on niin pienet erot toisiinsa (7870/7950)

Manhattan By Night 2: AMD FX-8350@4.6Ghz, Asus 990FX Crosshair V-Z 4x2GB1600hz RAM, Gigabyte Radeon HD6990, Super Flower GGP750W, Corsair H80i Rosewill Armor Evo, Windows 7 Professional 64bit
Moderator

6 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Nopeasti tarkistettuna Jimmsin halvin 660 Ti oli 299? (ihan siis vain hakuun "GTX 660 Ti"). Mikä malli maksaa 220??

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
Kaluditz
Junior Member
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GTX 660 Ti saa Jimms:iltä 220e joten se on paljon halvempi ja sitten tilaat BL2 vaikka VPD:ltä jossa se maksaa 43,44e

Nopeasti tarkistettuna Jimmsin halvin 660 Ti oli 299? (ihan siis vain hakuun "GTX 660 Ti"). Mikä malli maksaa 220??
ttp://www.jimms.fi/tuote/N660-TF-2GD5%2FOC

Siinä on uskokaa tai älkää.
Lisätköö "h" ettee
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2012 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
GTX 660 Ti saa Jimms:iltä 220e joten se on paljon halvempi ja sitten tilaat BL2 vaikka VPD:ltä jossa se maksaa 43,44e

ttp://www.jimms.fi/tuote/N660-TF-2GD5%2FOC

Siinä on uskokaa tai älkää.
Lisätköö "h" ettee[/quote/]

Tuo ei ole "TI" Malli.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2012 @ 17:07

Moderator

6 tuotearviota
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, tuo on GTX 660, ei GTX 660 Ti. Sama juttu kuin edellisessä 500-sarjassa.

Kaluditz
Junior Member
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo CP juttu oli kyllä aika hyvä...
Mutta huomasin itsekin että se ei ollutkaan Ti malli, mutta liian myöhään.

Tuoko se Ti sitten niin paljon tehoa että kannattaa maksaa 100e enemmän siitä ?
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo CP juttu oli kyllä aika hyvä...
Mutta huomasin itsekin että se ei ollutkaan Ti malli, mutta liian myöhään.

Tuoko se Ti sitten niin paljon tehoa että kannattaa maksaa 100e enemmän siitä ?
Kuten sanoin toiseen Topicciin ota selvää itse. ja tuo CP-Juttu oli pakko muokata pois koska tulis muuten bännit luultavasti.++muut kiroilut
Kaluditz
Junior Member
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mikähä tämän keskustelu alueen tarkoitus sitten on?

Jos kysyy jotain: Ota itse selvää

Epähuomiossa kahtoo jotain väärin: V**** vammane mee kotiis siitä pätemää asiosta mistä et mitään tiedä!
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Epähuomiossa kahtoo jotain väärin: V**** vammane mee kotiis siitä pätemää asiosta mistä et mitään tiedä!
NO ensiksi voisit itse etsiä netistä niitä vastauksia. ja toisekseen sinä viellä 2 topicciin samasta näytönohjaimesta joka ei edes ollut kyseinen

E: ja otin ne "sopimattomat" sanat poissa sieltä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2012 @ 17:31

Kaluditz
Junior Member
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

NO ensiksi voisit itse etsiä netistä niitä vastauksia. ja toisekseen sinä viellä 2 topicciin samasta näytönohjaimesta joka ei edes ollut kyseinen

Minun puolesta tämä voidaan nyt unohtaa, ja pyydän anteeksi väärin käsitystä.
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2012 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Minun puolesta tämä voidaan nyt unohtaa, ja pyydän anteeksi väärin käsitystä.
Joojoo:D ei semmosesta tarvi anteeks pyydellä. vitsillähän mie nuita heittelin
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > uusi näyttis 660ti (?)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy